x close

Ce manevră mai face VW

0
02 Dec 2015 - 11:35
Ce manevră mai face VW


Volkswagen a anunţat câteva dintre soluţiile tehnice pe care intenţioneză să le aplice pentru a scăpa din scandalul legat de noxele măsluite.

Interesant este că soluţiile propuse pentru spaţiul UE nu sunt pomenite şi atunci când vine vorba de remedierea problemei în SUA, acolo unde pentru aplanarea scandalului grupul german a decis să dea câte 1.000 de dolari fiecărui păgubit. Concret, pentru maşinile din Europa vor fi adoptate două mari tipuri de soluţii.

Prima vizează motoarele de 2.0 litri pe motorină în cazul cărora se va proceda la înlocuirea softului măsluit. Operaţiunea durează circa 30 de minute în service. Cea de a doua prevede montarea unor convertoare catalitice suplimentare. Este vorba despre maşinile dotate cu motoare diesel de 1,6 litri.

Timpul de lucru în service este de circa 60 de minute. VW dă asigurări că, în urma acestor operaţiuni, maşinile vor respecta normele europene în materie de poluare, deşi automobilele nu au fost omolgate iniţial la RAR - să spunem în cazul României - având şi aceste modificări suplimentare. Exista posibilitatea ca RAR să cheme la control maşinile modificate şi să constate o declasare a acestora în privinţa normelor europene de poluare.

Atâta vreme cât VW dă asigurări că modificările nu vor produce pierderi de putere, se pune întrebarea de ce nu s-a recurs la aceste metode simple încă de la bun început dacă motoarele vor respecta normele prescrise. Grupul german nu a comunicat nimic despre motoarele diesle de 1,2 litri şi nici despre cele vândute în SUA şi Canada unde normele de poluare sunt mai stricte.
 
Citeşte mai multe despre:   Volkswagen,   vw

 

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Afisari: 1328
Serviciul de email marketing furnizat de