x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Clienții întreabă, Hidroelectrica răspunde

Clienții întreabă, Hidroelectrica răspunde

20 Ian 2021   •   06:31
Clienții întreabă, Hidroelectrica răspunde

Schimbarea furnizorului de electricitate presupune întreruperea curentului electric?

Nu, trecerea contractului la Hidroelectrica nu presupune întreruperea alimentării. Se schimbă doar oferta de energie de care dv. beneficiați și entitatea emitentă a facturii.

Care este prețul energiei furnizate de Hidroelectrica pentru zona geografică în care locuiesc?

Prețul energiei active pe care Hidroelectrica îl oferă clienților săi este același pe întreg teritoriul României. Tarifele finale sunt disponibile spre consultare pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa: 

https://cdn.hidroelectrica.ro/cdn/furnizare/1._oferta_viitor_verde.pdf 

Care sunt actele necesare pentru migrarea contractului de furnizare la Hidroelectrica? Cui mă pot adresa?

Actele necesare, precum și etapele de parcurs pentru migrarea contractului de furnizare a energiei electrice către Hidroelectrica le puteți consulta online, pe site-ul www.hidroelectrica.ro, la adresa: https://www.hidroelectrica.ro/article/978b5449-841c-8d34-2548-8ea9d20735f9

Odată pregătit dosarul cu documentele necesare contractării, acesta poate fi scanat și trimis la adresa contractare@hidroelectrica.ro, urmând ca, ulterior, să fiți contactați de personalul nostru. Întreaga procedură de schimbare a furnizorului și de contractare poate fi derulată on-line.

Cui mă pot adresa pentru a opta pentru trecerea contractului la Hidroelectrica, dacă nu doresc să fac acest lucru on-line?

Formularele necesare sunt disponibile spre completare și la sediile sucursalelor și uzinelor Hidroelectrica din teritoriu. Tot aici pot fi depuse și documentele necesare contractării. Adresele acestora sunt:

  • Sucursala Hidrocentrale Bistrița, str. Locotenent Draghiescu, nr. 13, 610125, Piatra Neamț, județul Neamț

  • Sucursala Hidrocentrale Cluj, str. Taberei, nr. 1, 400512, Cluj-Napoca, județul Cluj

  • Uzina Hidroelectrica Oradea, str. Ogorului, nr. 34, 410554, Oradea, județul Bihor

  • Sucursala Hidrocentrale Curtea de Argeș, bd. Basarabilor, nr. 82-84, 115300, Curtea de Argeș, județul Argeș 

  • Uzina Hidrocentrale Buzău, str. Dorin Pavel, nr. 1, 120290, Buzău, județul Buzău

  • Uzina Hidrocentrale Câmpulung, str. Alexandru cel Bun, nr. 55, 115100, Câmpulung, județul Argeș

  • Sucursala Hidrocentrale Hațeg, bd. N. Titulescu, nr. 23, 335500, Hațeg, județul Hunedoara

  • Uzina Hidroelectrica Caransebeș, str. Splai Sebeș, nr. 2A, 325400, Caransebeș, județul Caraș-Severin

  • Sucursala Hidrocentrale Porțile de Fier, strada I.Gh. Bibicescu, nr. 2, 220103, Drobeta Turnu Severin, județul Mehedinți 

  • Uzina Hidroelectrica Târgu Jiu, strada Tineretului, nr. 8, 210185, Târgu Jiu, județul Gorj

  • Sucursala Hidrocentrale Râmnicu Vâlcea, str. Decebal, nr. 1, 240265, Râmnicu Vâlcea, județul Vâlcea

  • Uzina  Hidroelectrica Slatina, str. Tudor Vladimirescu, nr. 158, 230087, Slatina, județul Olt

  • Sucursala Hidrocentrale Sebeș, str. Alunului, nr. 9, 515800, Sebeș, județul Alba

  • Uzina Hidroelectrica Sibiu, str. Rahova, nr. 45, 550345, Sibiu, județul Sibiu

Cât durează transferul contractului meu către Hidroelectrica?

După depunerea documentației complete (online la adresa contractare@hidroelectrica.ro sau la sediul sucursalelor/uzinelor teritoriale) și efectuarea de către Hidroelectrica a notificării actualului dv. furnizor cu privire la decizia dv. de migrare a contractului, termenul maxim de transfer este, conform legislației în vigoare, de 21 de zile.

Cum primesc factura de energie de la Hidroelectrica?

Facturile de energie ale Hidroelectrica pot fi primite prin e-mail sau poștă, la adresele indicate de dv.

Cum pot plăti factura primită de la Hidroelectrica?

Facturile Hidroelectrica pot fi achitate în acest moment prin virament bancar (ordin de plată, plata prin aplicația băncii clientului) sau utilizând Self Pay (fost Zebra Pay). Hidroelectrica pregătește și alte modalități moderne de plată, acestea urmând a fi comunicate clienților la data la care vor fi disponibile. 

Cum se estimează consumul de energie?

În cadrul contractului, clientul poate specifica un consum estimativ, care să poată fi utilizat de furnizor până la citirea contorului sau comunicarea indexului autocitit.

Cum se face citirea contorului?

Citirea contorului este realizată periodic de operatorul de distribuție sau prin autocitire, de către client.

Unde pot comunica indexul autocitit?

Indexul autocitit poate fi comunicat prin serviciul Call Center, la numerele de telefon 021 9834 sau 021 9861,  sau la call centerul intern Hidroelectrica 0372 185 499, precum și pe e-mail la facturare@hidroelectrica.ro

Cum se asigură remedierea în cazul întreruperilor în alimentare, după schimbarea furnizorului?

Serviciul de mentenanță a rețelelor va fi asigurat în continuare de actualul operator zonal de distribuție (pe care îl aveți și la acest moment). Numărul de telefon al acestuia, specific zonei de distribuție, se regăsește în fiecare contract, precum și pe facturile emise.

×
Subiecte în articol: hidroelectrica