x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Exclusiv - Sano Enterprises isi face fabrica in Romania

Exclusiv - Sano Enterprises isi face fabrica in Romania

19 Noi 2004   •   00:00

Sano Bruno’s Enterprises Ltd., companie condusa de un israelian de origine romana, consul onorific al tarii noastre in Israel, Bruno Landesberg (foto), intentioneaza sa-si deschida o fabrica in Romania.

MARINA CONSTANTINOIU

Click pentru a mari imaginea
TEMERAR. Landesberg concureaza cu multinationalele
CIFRA DE AFACERI. Lider pe piata israeliana de produse pentru curatenie, igiena si intretinere, atat pentru sectorul casnic, cat si pentru cel industrial, Sano face fata cu brio unei concurente acerbe cu producatori multinationali cunoscuti, precum P&G, Unilever, Henkel, Colgate-Palmolive, Johnson, cu cote de piata pe diverse categorii cuprinse intre 30% si 85%, o cifra de afaceri anuala de peste 150 milioane de dolari si cu un profit anual de peste 8 milioane dolari.

TRANSFORMARE. Compania israeliana, care a preluat, in 2002, SC Andana Impexcom SRL, fostul distribuitor al produselor Sano in Romania, va deveni in scurt timp Sano Romania. Sano Romania va fi persoana juridica romana, companie subsidiara a lui Sano Bruno’s Enterprises Ltd. Israel (actionar 100%) si astfel va acoperi intregul lant de productie, import si distributie.

PROSPECTII. In acest scop, in perioada 22-24 noiembrie 2004 vor veni in Romania Bruno Landesberg (fondatorul si presedintele Consiliului de Administratie al Sano Bruno’s Enterprises Ltd.), Alex Landesberg (fiul lui Bruno si director general), Eva Landesberg (fiica lui Bruno si membru in Consiliul de Administratie), Eyal Banai (export manager).

PLANURI PENTRU 2005. Sano Romania isi propune ca in 2005 sa aiba 30 angajati permanenti si peste 40 de colaboratori temporari pentru vanzarea si promovarea produselor Sano in punctele de vanzare, iar distributia (directa in Bucuresti si catre retelele multinationale de hipermarketuri si Cash & Carry si indirecta, prin distribuitorii regionali in provincie) sa devina nationala, acoperind toate zonele tarii. Tot in 2005 urmeaza sa construiasca spatii proprii de depozitare, ambalare si productie, printr-o investitie de peste 1,5 milioane dolari.
×
Subiecte în articol: economic romania sano