x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Divizia TV INTACT, creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014

Divizia TV INTACT, creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014

02 Oct 2014   •   17:08
Divizia TV INTACT, creşteri de audienţă pe toate intervalele orare, pe toate targeturile, în 2014
Televiziunile Intact Media Group au creşteri importante de audienţă, comparativ cu anul 2013, atât pe intervalul ianuarie-septembrie 2014, cât şi în luna septembrie. Aprecierile sunt înregistrate pe target-urile 18-49, All Urban şi Naţional, pe toate intervalele orare. Politica consecventă de programe are rezultate vizibile atât la nivel de trust, cât şi individual. Se pot observa, în mod special, creşterea cotei de piaţă la nivelul publicului comercial la Antena 1, Antena Stars, câştigarea poziţiei de lider pe mai multe interval orare a ZU TV şi Euforia TV, dar şi consolidarea poziţiei de lider a postului Antena 3, ale cărui coordonate de audienţă se înscriu, în continuare, pe o pantă ascendentă. De altfel, emisiunea “În premieră” a postului Antena 3 a obţinut o nominalizare la prestigioasul eveniment International Emmy Awards, echivalentul premiilor Oscar în televiziune. "Faptul că am fost la Emmy împreună cu tot ceea ce înseamnă jurnalism de prestigiu uriaş de notorietate mondială, faptul că am fost printre cei patru nominalizaţi de pe tot pământul... au fost sute de televiziuni din o sută si ceva de ţări care au încercat să obţină o nominalizare şi care nu au obţinut. Noi, Antena 3 şi emisiunea În Premieră, ne-am aflat printre cei 4 aleşi să intre în finala Premiilor Emmy. Pentru noi a fost o victorie încă de când am fost anunţaţi că suntem nominalizaţi la aceste premii extraordinare, practic cele mai importante premii la care poate visa şi la care poate ajunge un jurnalist", a declarat Carmen Avram.

Ianuarie – Septembrie 2014
Divizia TV Intact Media Group îşi apreciază cota de piaţă în primele nouă luni ale anului 2014 faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, înregistrând creşteri pe toate intervalele zilei, pe toate target-urile (commercial, urban, naţional).
La nivel de trust, “Antenele” sunt lider de audienţă în Day Time, pe publicul comercial şi sunt pe prima poziţie a clasamentului în Whole Day, DayTime, Acces şi Late Fringe, la nivel Urban si Naţional.




Antena 1
În aceeaşi perioadă menţionată (ianuarie – septembrie 2014), Antena 1 este lider de audienţă pe intervale cheie. Postul generalist al Intact Media Group are creşteri ale cotei de piaţă în rândul publicului comercial în Whole Day, Prime-Time, Morning şi Acces şi conduce detaşat clasamentul în intervalul DayTime. La nivel Urban si Naţional, Antena 1 conduce clasamentul în DayTime şi Acces.





Antena Stars
Singura televiziune axată pe ştiri şi talk-show-uri mondene, Antena Stars, prezintă cele mai mari creşteri de audienţă ale unui post TV, în ianuarie – septembrie 2014.
 

Antena 3
Postul de ştiri al Intact Media Group rămâne incontestabil liderul nişei de ştiri şi înregistrează în continuare audienţe ce o situează în topul televiziunilor generaliste. De asemenea, postul condus de Mihai Gâdea are creşteri de audienţe pe toate intervalele orare, în rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.

Euforia TV
Cota de piaţă a televiziunii Grupului Intact dedicată publicului feminin înregistrează creşteri de audienţă pe majoritatea intervalelor orare în intervalul ianuarie-septembrie 2014.
În cele nouă luni care au trecut de la începutul lui 2014, televiziunile Intact au fost urmărite, timp de cel puţin un minut, de peste 10 milioane de români, la nivel Naţional, în Whole Day, şi de peste şapte milioane în Prime-Time.

ZU TV
Postul intrat cel mai recent în divizia TV Intact, Zu TV, este deja lider de audienţă în rândul nişei din care face parte, pe intervale orare importante. “Începând din octombrie, accentul va fi pus pe muzică, jocuri interactive şi pe pastilele scurte de life-style”, a declarat Mihai Morar, directorul postului. Alte programe ce vor putea fi urmărite pe ZU TV sunt un road-show, pornind de la caravana Zu Party şi un proiect în care artiştii “vor cânta în locuri publice neconvenţionale”.
În luna septembrie, peste zece milioane de romani au urmărit emisiunile televiziunilor Intact, timp de cel putin un minut, la nivel naţional. În Prime-Time, numărul telespectatorilor este de peste 7,5 milioane.
Intact multumeşte publicului şi partenerilor pentru susţinere, apreciind rolul fiecăruia în atingerea acestor rezultate.
Sursa: Kantar Media


×