x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Timp liber Peste 9,5 milioane de români au urmărit luni televiziunile Intact Media Group

Peste 9,5 milioane de români au urmărit luni televiziunile Intact Media Group

19 Aug 2014   •   13:57
Peste 9,5 milioane de români au urmărit luni televiziunile Intact Media Group

Posturile Intact Media Group au înregistrat luni, 18 august, audiențe în creștere. "Antenele” au fost lider de audiența atât pe publicul comercial și pe All Urban, cât și pe Național, pe cea mai mare parte din intervalele orare. Astfel, posturile au ocupat primul loc în clasamentul audiențelor, pe Whole Day, Prime-Time, Day Time, Access, Late Fringe, lăsând trustul concurent, CME, pe poziția a doua. Astfel, televiziunile Intact au fost vizionate, timp de cel puțin un minut, de peste 9,5 milioane de români, la nivel Național.

 
 
18-49 Urban +g
 
 
 
Share
 
AvRch(000)
 
18-Aug-14
 
Intact
 
CME
 
Intact
 
CME
 
Whole day (02:00-26:00)
 
25.9
 
24.3
 
2595
 
2677
 
Prime Time (19:00-23:00)
 
28.3
 
26.9
 
1785
 
1828
 
Day Time (10:00-16:00)
 
25.5
 
17
 
922
 
898
 
Access (16:00-19:00)
 
26.6
 
25.3
 
894
 
958
 
Late Fringe (23:00-02:00)
 
22.7
 
22
 
1053
 
948
 


 
 
Urban +g
 
 
 
Share
 
AvRch(000)
 
18-Aug-14
 
Intact
 
CME
 
Intact
 
CME
 
Whole day (02:00-26:00)
 
26.6
 
18
 
5813
 
5614
 
Prime Time (19:00-23:00)
 
27.2
 
20
 
4183
 
3670
 
Day Time (10:00-16:00)
 
26.8
 
13.5
 
2497
 
2100
 
Access (16:00-19:00)
 
28.4
 
18.2
 
2455
 
2069
 
Late Fringe (23:00-02:00)
 
26.6
 
14.4
 
2386
 
1689
 

 
 
National +g
 
 
 
Share
 
AvRch(000)
 
18-Aug-14
 
Intact
 
CME
 
Intact
 
 
 
Whole day (02:00-26:00)
 
24.4
 
18.9
 
9615
 
 
 
Prime Time (19:00-23:00)
 
25.3
 
20.6
 
6900
 
 
 
Day Time (10:00-16:00)
 
24.5
 
14.9
 
4191
 
 
 
Access (16:00-19:00)
 
24.7
 
19.3
 
3776
 
 
 
Late Fringe (23:00-02:00)
 
25
 
17.2
 
3613
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Poftiți pe la noi, cea mai urmărită emisiune de românii din publicul comercial


Cei mai mulți dintre români au ales, luni seară, să urmărească emisiunea "€œPoftiti pe la noi”, de la Antena 1, care a avut un rating mediu de aproape de jumătate de milion de telespectatori din publicul comercial.

Cea mai urmărită emisiune emisiune a postului Antena 3 a fost Sinteza zilei, care a fost privită de peste jumătate de milion de români din rândul publicului cu vârste de peste 18 ani.

×