x close
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Experimentul Facebook s-a încheiat

0
02 Mar 2018 - 11:09
Experimentul Facebook s-a încheiat


Facebook va pune capăt unui experiment care a șters postările publicitare din News Feed pentru utilizatorii din șase țări, după luni de critici potrivit cărora „mișcarea Orwelliană” a crescut rata de știri false și dezinformare de pe platformă, scrie The Guardian.

Directorul Facebook pentru News Feed, Adam Mosseri, a spus într-o postare că experimentul a fost motivat de „feedback-ul consistent” al utilizatorilor că își doresc să vadă mai multe postări ale prietenilor și familiei și mai puține ale organizațiilor media. Experimentul început în octombrie, a separat toate postările publice urmărite de utilizatori într-un flux informațional intitulat „Explore” în Sri Lanka, Guatemala, Bolivia, Cambodgia, Serbia și Slovacia.

Răscoala organizațiilor de știri din țările afectate de experiment a fost rapidă. „Facebook nu se gândește la consecințe și nu are niciun interes în privința a ceea ce se întâmplă în țările care se află în teste”, a scris jurnalistul slovac Filip Struharik, unul dintre cei mai proeminenți critici ai experimentului. În decembrie, Struharik a folosit date de pe CrowdTangle pentru a arăta că experimentul a dăunat mai mult presei profesionale decât celei care fabrică știri false.

„În urma studiilor, oamenii ne-au spus că sunt mai puțin satisfăcuți cu postările pe care le văd, iar cele două feed-uri separate nu i-a ajutat să se conecteze mai mult cu prietenii și familia”, a spus Adam Mosseri.

 

Citeşte mai multe despre:   facebook,   experiment,   news feed,   stiri false,   dezinformare

Ştiri din .ro















PUBLICITATE
 



Afisari: 1341
Serviciul de email marketing furnizat de