Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Avertismentul cercetătorilor: Terra se dezintegrează

Avertismentul cercetătorilor: Terra se dezintegrează

05 Noi 2014   •   07:59
Avertismentul cercetătorilor: Terra se dezintegrează

Oamenii de ştiinţă au descoperit o nouă ameninţare la adresa vieţii pe Pământ.

Se estimeaza ca Universul e format din materie intunecata in proportie de 27%, ea fiind ca un fel de "adeziv" care tine totul laolalta. Conform unui nou studiu, cantitatea de materie intunecata e posibil sa scada, intrucat e "consumata" de energia inturncata. Daca intr-adevar este asa, atunci ne vom confrunta cu probleme serioase intr-un viitor destul de apropiat.

Citeşte şi Se trezesc la viaţă şi ameninţă OMENIREA. Pericolul este iminent

Nici materia intunecata si nici energia nu emit, reflecta ori absorb lumina, iar asta inseamna ca nu pot fi detectate direct cu ajutorul unei tehnologii existente. Tocmai de aceea este dificil de studiat si testat natura lor.

Citeşte şi Anunţul NASA care a creat panică în întreaga lume: Va fi ÎNTUNERIC total înainte de Crăciun

Astronomii le studieaza indirect, pe baza structurii Universului si a influentei gravitationale. In urma cu aproximativ 20 de ani, o descoperire - premiata cu Premiul Nobelpentru Fizica - a aratat ca marirea Universului nu este nici constanta, nici nu incetineste, ci e accelerata.

Acum insa, s-a descoperit ca materia intunecata se 'ineaca" in energia intunecata intr-un mod care nu poate fi explicat.

Citeşte şi Scenariu APOCALIPTIC: "În orice moment ar putea fi rasă de pe faţa Pământului"