Cand vine vorba de localuri, patronii le includ pe cele de hotel intr-o categorie aparte. De la clienti pana la servire, totul este diferit.
OANA ANTONESCU
Prosperitatea restaurantelor de hotel depinde in mare masura de gradul de ocupare a hotelului. Daca hotelul este plin, atunci cel putin la micul dejun clientii sunt asigurati, pentru ca el este inclus in pretul camerei. In ceea ce priveste pranzul si cina, Cristian Vasile, director la "Majestic", crede ca "tine de noi, de personalul restaurantului, sa ii atragem si la celelalte mese".
ALTE SITUATII
Cele mai avantajate sunt hotelurile care au sali de conferinte, pentru ca in acest mod se in-trunesc grupuri mari si se organizeaza mese festive. Aceeasi situatie se intampla si cu restaurantele de hotel care dispun de un spatiu suficient de mare pentru a organiza nunti. Daca alegeti un astfel de local pentru un eveniment de acest gen, puteti beneficia de un cadou din partea casei: o camera de hotel pentru tinerii casatoriti.Spuneti-va parerea!
Asteptam opiniile dumneavoastra. Daca aveti comentarii la articolele publicate, daca vreti sa cititi despre un anumit subiect sau sa ne impartasiti din experientele dumneavoastra din restaurante, o puteti face trimitandu-ne un e-mail sau o scrisoare.Adresa: Piata Presei Libere nr. 1, Casa Presei, Corp D, et. 8, Sector 1, Bucuresti