O persoană implicată într-un proces atât de exclusivist a povestit pe Reddit cât costă o astfel de operațiune într-un service dedicat. Pachetele de bobine de înlocuire au costat 730 de dolari fiecare și au avut nevoie de peste o lună pentru a ajunge la destinație. Bujiile unei unități VW obișnuite costă 18 dolari bucata. Pentru un Veyron care atinge 300 km/h, bujia costă 170 de dolari bucata. Una peste alta, înlocuirea bujiilor și a bobinelor s-a ridicat la 20.000 de dolari. Asta pentru că accesul se face dând jos mai multe panouri de caroserie. Apoi, se folosește o platformă specială pentru a permite tehnicianului de service să se întindă în timp ce lucrează deasupra compartimentului motorului larg. Mai multe straturi de piese trebuie să fie îndepărtate pentru a avea acces la pachetele de bobine și la bujii. Singura modalitate de a scoate bobinele este să tai aproximativ o sută de legături zip și să desprinzi cablajul motorului de pe suporturi. Chiar și cu toate acestea scoase din drum, bobinele de aprindere ale cilindrilor 6 și 13 se lovesc de țevile de supraalimentare, așa că și acestea trebuie să fie mutate. Un mecanic Bugatti din Miami a declarat că această lucrare durează între 40 și 50 de ore și că, de obicei, necesită scoaterea motorului W16.