Prețul de bază al mașinii este de 23.300 de euro, iar statul era pregătit să le facă celor interesați o ofertă bună, de doar 99 de euro pe lună, cu un depozit inițial de 2.000 de euro pentru cei care predau o rablă, sau 4.500 de euro fără mașina veche. Doar că în timp ce guvernul se pregătea să facă anunțul, Stellantis a plusat cu o ofertă de nerefuzat: 54 de euro pe lună în versiunea de bază pentru utilizatorii care vor beneficia anul viitor de contracte de leasing subvenționate. Reducerea se aplică pe o perioadă de trei ani cu 12.000 km pe an.
Pentru comparație, modestul Fiat Topolino electric, un cvadriciclu fără licență, capabil să parcurgă 70 km în oraș cu o viteză maximă de 45 km/h, costă 59 de euro pe lună. Important e că oferta nu se aplică vehiculelor fabricate în China. Recent, ministrul Mediului Mircea Fechet a anunțat că și România ar putea avea o abordare în sfera leasingului social în cazul electricelor.