Evident că dacă motociclistul este mai greu și viteza crește, autonomia va scădea. Masa proprie cu baterie este de 153 kg, iar consumul anunțat este de 63 Wh/km. Viteza maximă omologată ajunge la 120 km/h. Stash include un tablou de bord TFT, spațiu de depozitare la bord pentru o cască de protecție, anvelope Pirelli și un buton boost pentru depășiri rapide. Frânarea în stil scooter se face prin intermediul ambelor manete de pe ghidon. Frânele sunt combinate, cu ABS inclus pentru o siguranță suplimentară. Sunt discuri peste tot, cu un singur etrier negru și auriu montat radial în față. Vmoto spune că spațiul tradițional al „rezervorului” din fața scaunului de 830 mm al pilotului va oferi suficient spațiu pentru o cască integrală. Sub spațiul pentru bagaje se află o baterie fixă de 100 Ah, 72 V, care furnizează 7,2 kWh de energie. Timpul de încărcare este de 4,5 ore. Prețul de lansare pentru România este de 6.390 de euro prin Rabla Plus pentru România.