Jurnalul.ro Tech Twitter îşi adapteaza strategia de lupta impotriva "trolilor"

Twitter îşi adapteaza strategia de lupta impotriva "trolilor"

Twitter Inc şi-a revizuit strategia de combatere a abuzurilor comise de "trolii" de pe internet şi a anunţat că va utiliza anumite sisteme de semnalizare comportamentală pentru a identifica hărţuitorii de pe această reţea de socializare şi va limita, apoi, vizibilitatea mesajelor acestora.

 

Această companie, al cărei sediu general se află la San Francisco, renumită pentru discuţiile foarte aprinse publicate pe platforma sa încă de la înfiinţarea reţelei în 2006, încearcă să elimine fenomenul hărţuirii online, temându-se că atacurile la persoană aparute pe Twitter îi vor îndepărta pe oameni şi vor reduce numărul de utilizatori.

Regulamentul Twitter interzice deja abuzurile online, iar compania poate bloca sau suspenda conturile utilizatorilor cu comportament agresiv în spaţiul online, odată ce o persoană semnalează aceste fapte administratorilor reţelei. De asemenea, utilizatorii pot reduce la tăcere în fluxul lor de conţinuturi - prin intermediul funcţiei "Mute" - persoanele care publică mesaje ofensatoare.

Jack Dorsey, CEO-ul Twitter, a declarat că reţeaua de socializare va încerca de acum înainte să identifice conturile problematice prin examinarea unor comportamente - precum frecvenţa cu care utilizatorii publică mesaje despre conturi pe care ei nu le urmăresc sau dacă posesorii unor conturi şi-au confirmat adresele oficiale de e-mail.

Mesajele (tweet-uri) provenind de la astfel de conturi vor apărea mult mai jos în anumite secţiuni ale reţelei, precum în rezultatele căutărilor online şi în răspunsurile la anumite mesaje, chiar dacă tweet-urile în cauză nu au încălcat regulamentul companiei. Aceste tweet-uri nu vor fi eliminate doar în baza unor sisteme de semnalizare comportamentală, a precizat Jack Dorsey.

În urma unor teste, noua abordare a determinat o scădere cu 4% a numărului de raportări referitoare la conţinuturi abuzive, ce îşi aveau originea în căutări online, şi cu 8% a numărului de raportări despre conţinuturi abuzive, ce îşi aveau originea în conversaţii şi răspunsuri singulare publicate pe Twitter. Cele mai multe abuzuri online provin de la un număr mic de conturi, care au însă un impact supradimensionat. AGERPRES

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri