Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Timp omorat

In dupa-amiaza zilei de 18 octombrie 2001, la ora 13:30, m-am dus la Gara Basarab, unde sotia mea sosea cu un personal de Baragan, la 13:45. Am notat toate astea intr-un carnet, intrucat eram in eroare: trenul...

Efectul Mihailesti

Din cate se stie, in primele zile ale campaniei pentru locale a avut loc ceea ce s-a numit tragedia de la Mihailesti. Exploziei fatale i-a urmat un scandal de mai mari proportii decat flacara bubuinda. Toate...

Suflet de Bucuresti

Bucurestiul are ceva frumos la inceputul verii. Atunci cand asfaltul n-a apucat sa devina fierbinte, Bucurestiul are ceva din racoarea unui zbor de fluture, se simte de parca se ridica deasupra si da din aripi,...
PUBLICITATE

Fenomenala Jeni

In felul ei, Jeni e un fenomen. Cu sutien, seamana izbitor cu Andreea, dar fara sutien seamana cu Marilyn Monroe. La 18 ani, Jeni pleca iarna la intalniri imbracata cu paltonul maica-sii. Pana sa iasa din cartier...

Razboiul din Irak si onoarea democratiei

Exista deopotriva motive pentru speranta si prudenta in Irak dupa transferul puterii. Decizia Curtii Supreme de a acorda drepturi legale "inamicilor combatanti" demonstreaza vitalitatea democratiei...

Bursa mica face pensia mare

Strabunicul a jucat la bursa. Bunicul a jucat la loto. Tatal a incercat la 6 din 49. Putem spera ca fiul se va intoarce in ringul Bursei de la Bucuresti? Aceasta a fost, acum cativa ani, intrebarea si in acelasi...

Vise mici si mijlocii

Multi oameni spun: Cand eram tanar, am visat si eu s-ajung cineva. Am visat c-o sa am bani, c-o sa calatoresc si o sa fiu fericit. Normal ar fi sa spuna: Am sperat, am dorit, am nadajduit. E vorba, desigur, de...

Gandirea mitocana

Dupa fiecare ciclu electoral romanesc, comentariile sunt asa cum sunt - unele mai interesante, altele mai plicticoase. Multe - de-a dreptul terne. Exista si comentarii surprinzatoare prin temeritatea punctelor...

Domnule manager general, subsemnatul...

Ca nu e om sa nu-si pus macar o data-n viata sa intrebarea: "Cine-i la putere? Valuta sau leul?". Multi au aceasta dilema atat de des, incat intra intr-un soi de obsesie financiara si devin neincrezatori in...

Punctul 3G…

… e pe la vreo mie de dolari - exact atat cat costa, acum vreo opt ani, primul telefon mobil lansat pe piata romaneasca. Acesta ar fi - dupa cum spune un amic de-al meu mai dus prin saloane - pr...

Ceafa groasa in competitie cu obrazul gros

Cu cativa ani in urma, la Bucuresti se vorbea despre integrarea in NATO si UE a Romaniei abia adaugand, in sila, "si a Bulgariei". Acum unii se prefac ca au uitat. Zice premierul Nastase ca Romania nu e in...

Ieri am luptat cu viata

Ieri, practic toata ziua am luptat cu viata. Chiar si cand am scris acest articol am luptat doua ceasuri cu viata, deoarece intai l-am lucrat bine, dar fiindca dormisem putin si nu eram deloc sigur pe ce scriu, l-am...

Orase care mor in genunchi

S-au inchis fabricile, intreprinderile, unitatile militare au fost desfiintate, oamenii au ramas fara locuri de munca, totul se prabuseste in jur, nimic nu se mai construieste, orasele mor in genunchi....

Localitati fara primar

Cu riscul de a soca, trebuie sa spun ca la alegerile locale din acest an, cei mai multi primari au fost alesi degeaba. Mai ales cei din localitatile mici, orasele, comune, sate. Am vizitat multe localitati de...

Utilitatile publice: nevoia de reglementari eficace

Este absolut necesar ca utilitatile publice sa nu cada prada unor practici abuzive. Avem nevoie de contracte care sa protejeze interesele cetatenilor, de reglementari de piata eficace. Privatizarea unor...
Serviciul de email marketing furnizat de