x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Coca-Cola Light cauta barbat ideal

Coca-Cola Light este in cautarea barbatului care urmeaza sa reprezinte imaginea marcii in anul 2005. Acest tip de campanie se desfasoara de patru ani in cateva dintre tarile Europei de Vest. Mecanismul competitiei se...

SUFLETUL COMERTULUI/Info - 29 septembrie 2004

MILANO, MILANO, MILANO. Campania de outdoor pentru ABN Amro, care se desfasoara acum in Bucuresti este semnata de agentia de publicitate Odissey. Va amintiti campania pentru magazinul Unirea? Asemanarea este pe cat de...

Doua din patru: Mama Leone si Hanul ars

Una dintre cele mai productive agentii din ultima vreme este Next Cap. In momentul de fata, trei campanii, pentru trei marci diferite ce ruleaza pe ecrane, poarta semnatura lor (Murfatlar, Connex si Hanul Ars). UNA...

Locul tau, in mintea mea. Dar inima?!

Cele mai multe definitii ale conceptului de pozitionare in publicitate au in vedere o dimensiune statica, o relatie unilaterala, in care marca, drept consecinta a unei strategii ocupa un loc in mintea celui pe care...

Cuvinte la metru

EDITORIAL - LUCIAN MANDRUTA Scriitorii sunt cei mai nocorosi copyrighteri: nimeni nu-i intreaba despre awareness-ul personajelor lor sau despre demograficele audientei potentiale. Posteritatea le ramane totusi cea...

Batranul Jack Daniel’s

Anul acesta se implinesc 154 de ani de la prima aniversare a lui Mr. Jack (Jasper Newton), parintele celui mai cunoscut whiskey american, Jack Daniel’s. ALEX ANGHEL Nascut in 1850 in Lynchburg,...

Fata de la Fanta

Fanta Shokata, Fanta de portocale si Fanta fructe de padure, declinari ale aceleiasi marci sunt noile vedete ale campaniei outdoor initiata de McCann Erickson. Cele trei produse sunt de fapt trei personalitati...

Rabdare si tutun

Pentru novici, constructia de marca e, mai nou, cea mai apetisanta sectiune din zona comunicarii. TEODORA MIGDALOVICI O ierarhie care pune totul - de la advertising la marketing - in slujba marcii, e visul...

Zapp creste frumos

Cateva mandre frumusele foc, afurisite cat cuprinde, malitioase - dar le sade bine surprinse in situatii de viata (situatii de viata, dar nu oricare, ci acelea ale modelelor, vezi mersul la sala sau la croitoreasa)...

Febra primului concurs a trecut

Obiecte promotionale, unele originale, altele trist de previzibile, standuri amenajate creativ pe alocuri, aparate in functiune care isi demonstrau calitatile. Toata lumea lucra de zor de parca s-ar fi aflat in...

SUFLETUL COMERTULUI/Info - 22 septembrie 2004

NU PROBABIL. SIGUR. "Carlsberg nu trimite mailuri, dar daca ar trimite probabil ca ar fi cele mai bune din lume." Prin acest mesaj, Carlsberg a demonstrat ca declinarea sloganului nu are limita. In acest caz, folosirea...

Avon versus Toyota Avensis

Noua imagine a firmei Avon este frumoasa actrita Salma Hayek. Aceasta prezinta si noul parfum din colectie, intitulat Today. Noul slogan: "Today. Tomorrow. Always" (Astazi. Maine. Intotdeauna) este o preluare a...

Lupta mediatica, pe terenul publicitatii

Se raspandesc precum virusii, au autori necunoscuti, pot distruge o constructie de marca solida si, fara sa necesite importante resurse materiale, pot neutraliza demersuri publicitare costisitoare. Pare scenariul unui th...

Productia publicitara da semne de viata

Interfata intre retina si obiecte - fie ele un banal pahar, o masina sau, mai ales, o cladire - panourile, afisele, inscriptiile sau orice alta productie publicitara stradala sunt deja parte din arhitectura si pe...

Cat costa o idee

Costa prea mult. E facuta din vorbe, fabricata din aer. Putea sa-ti vina si tie, daca te chinuiai putin. In fond, ideea perfecta de marketing iti da senzatia ca vine de la inceputul lumii. Ca a fost in capul tau - ...
Serviciul de email marketing furnizat de