x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Barometru de consumator - 9 iulie 2004

Castigatorul acestei saptamani, al carui premiu va fi o carte despre psihologia publicitatii, publicata in 1935 si reeditata recent la Editura Tritonic, ne-a scris sub pseudonimul Titu Sardonicus. Nu e de mirare,...

Eticheta de produs in atentia CNA

Bauturile spirtoase, teleshopping-ul - aceasta forma vetusta de comunicare - dar si publicitatea la liniile de telefonie erotica, publicitatea la alimente, bauturi racoritoare si medicamente si-au gasit nasul...

Perceptia confirma sau nu realitatea?

AD Market, o cartografie a perceptiilor clientilor despre competenta agentiilor de publicitate, va fi curand pentru ochii publici la www.raaa.ro. Desi vizeaza agentiile, cercetarea vorbeste implicit despre gradul de in...

Brandul e ca omul...

LUCIAN MANDRUTA ...de fapt, ca directorul lui. Mai ales in cazul celor autohtone, la care sigla s-a facut in Word sau Paint, iar sloganul provine din cugetarile managementului superior la o bere. Brandul, ca si...

Rasplata la Sec

Dupa ce a lansat pe piata noul spot la un produs re-branduit - Zaraza - Murfatlar mai vine cu o productie tv, de data asta cu ocazia aparitiei unei noi colectii Sec de Murfatlar. CLAUDIA CURICI Daca in...

Barometru de consumator - 2 iulie 2004

De la lume adunate, inapoi la lume date Cum stiti, in fiecare vineri, ne si va rasfatam cu lectura celor mai bune exemple de proasta publicitate pe care ni le trimit iscusitii nostri cititori. Cartea oferita ca premiu...

Cannes 2004: profit pe toata linia

Pentru invatacei, a insemnat informatie. Pentru vizionari - premii. Pentru orgoliosi - trofee si blitzuri. Pentru media - recunoastere unanima. Pentru perdanti - investitie in ambitie. Pentru clienti - ...

De la CFR Marfa la ad-urile nashpa

Saptamana trecuta, un scandal a trecut razant peste capul advertiserilor americani. LUCIAN MANDRUTA Cu aterizare fortata in cazul unora, care au descoperit printr-o intamplare ca platisera mai mult decat facea...

Jaques Seguela: "Nu vad sufletul Romaniei"

Publicitar, consilier al oamenilor de stat care au schimbat fata secolului XXI, scriitor, Jaques S...gu...la e, in fine, aproape o institutie. Seducator atunci cand vorbeste despre publicitatea in mediul politic,...

Mea culpa

Ce omoara ideile? Oamenii care incearca sa gandeasca cu capul altora, zice un celebru regizor latin. TEODORA MIGDALOVICI Si Oliviero Toscani il completeaza: goana bolnava dupa succes. In timp ce urmaream la...

Creativitatea digitala castiga tot mai mult teren

SUFLETUL COMERTULUI In 2004, nici print-ul si nici spotul nu au entuziasmat, pe masura asteptarilor, nici juriul, nici publicul participant. In schimb, Media si Cyber au fost cele doua sectiuni care au suscitat...

Creativitatea in media merita respectata

SUFLETUL COMERTULUI Ca bugetele mici pot fi catalizatorul unor idei care anuleaza frontierele, devenise deja un truism in cazul primilor ani de Golden Drum. La Cannes, 2004, premierea sectiunii Media a...

Barometru de consumator - 25 iunie 2004

Judecata consumatorului este cruciala. In ciuda eforturilor, industria de comunicare nu e inca destul de aproape de consumator. Sunt cuvintele lui Piyush Pandey, presedintele juriului de la Film press&outdoor,...

Psihologia consumatorului, perspectiva autohtona

Una dintre primele carti dedicate studiului publicitatii, semnata de romani cu educatia domeniului, este disponibila in librarii pentru pasionatii de lectura specializata. ALEX ANGHEL Cartea profesorilor Dan...

Cannes 2004 - scoala, nu plaja

Seminariile au luat proportii o data cu Golden Drum, o competitie a creativilor din Noua Europa. Cu rasuflarea competitiei in ceafa, Cannes incearca sa-si pastreze reputatia de lider, chiar daca asta inseamna sa se...
Serviciul de email marketing furnizat de