x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Ştiri Observator "Frunza" a ajuns la New York

"Frunza" a ajuns la New York

de Elena Stan    |    05 Noi 2010   •   00:00

Diversitatea geografică, relieful cu atracţiile naturale, cultura şi tradiţiile populare încă active, vinurile româneşti, originea latină şi, nu în ultimul rând, mitul Dracula sunt principalele atracţii turistice româneşti prezentate la Visit Europe Media Exchange. Simion Alb, directorul Biroului Naţional de Turism al României de la New York, spune că "suntem încă o ţară foarte rurală, dar acesta poate fi un atu".

Oficialul român a explicat şi semnificaţia noului logo turistic al României, care va fi o componentă importantă a campaniilor de promovare turistică în viitor. "Scrisul de mână doreşte să exprime autenticitate, ospitalitate şi veselie, forma literelor doreşte să simbolizeze relieful muntos-deluros, frunza verde semnifică rezervaţiile naturale, iar linia albastră este pentru Dunăre şi râurile cu care România este binecuvântată. Iar accentul de pe litera «a» vrea să exprime unicitatea şi să facă trimitere la litoralul Mării Negre", a spus Simion Alb.

Lansarea brandului turistic la New York demarează campania de promovare a turismului românesc. "Prin lansarea acestui brand începem campania de promovare a turismului românesc pe cele şase produse principale, dintre care primul este turismul cultural, iar celelalte sunt legate de natură: turism de aventură, ecoturism, agroturism, turism balnear şi city break-urile", a declarat pentru Mediafax Sorin Muntean, coordonatorul proiectului de brand turistic România, prezent la eveniment. "Am dorit să introducem publicului american prin intermediul mass-media şi profesioniştilor din turism noua identitate vizuală a României, în condiţiile în care în 2011 vom pregăti o campanie de publicitate în Statele Unite şi Canada", a declarat Simion Alb.

Oficialul a explicat că, deşi numărul turiştilor americani şi canadieni care ajung în România este mult mai mic decât al turiştilor care vin din Germania sau Italia, aceştia cheltuiesc mai mult. "Indiferent de criza economică, americanii sunt obişnuiţi să călătorească şi vor continua să călătorească, iar ţările est-europene precum Polonia sau România pot fi destinaţii mai ieftine şi deci pot chiar beneficia de pe urma acestor noi condiţii economice", a declarat Jan Rudomina, reprezentantul Comisiei Europene de Turism (European Travel Commission). Conceput sub forma unui forum de promovare a călătoriilor în ţările europene, Visit Europe Media Exchange este un eveniment ce întruneşte birourile naţionale ale ţărilor membre UE, care au ocazia să se întâlnească într-o singură zi cu reprezentanţi ai presei de pe continentul nord-american.

×
Subiecte în articol: observator