Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Am intrat în nori, am ieşit deasupra lor

La scurt timp de la plecare m-am pomenit la sfârşitul drumului bine bătut. În faţa mea era un zid de piatră care trebuia trecut cu faţa la el pentru că sub noi era hăul şi deasupra piatra abruptă. Nu aveam...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XLV)

20 ianuarie 1979(n.r. - continuare) Visează noaptea urât şi îl strig, şi el a învăţat să mă strige şi el când simte că sunt în pericol, când din celulele mele s-ar putea întruchipa un duşman care...

Fericirea de a fi aproape de nemărginire

PROVOCARE  •  URCUŞ SPRE MUNTELE MERU. Prima zi de urcuş nu poate fi uitată uşor, mai ales că la sfârşitul zilei aveam şase ore de mers neîtrerupt. Dar efortul de a doua zi a fost mult mai...
PUBLICITATE

Escaladând Muntele Meru

Dependenţele sunt de mai multe feluri - de fumat, de mâncat, de sex, de iubire. Eu sunt un "addict" de urcat pe munte, un "climbing junkie". Arată-mi un munte şi eu sunt gata să-l cuceresc....

De la Bârca la Viena şi înapoi (XLIII)

Manualul bunului european: - elegie, odă, epigramă, imn, epitaf, epopee, parodie, colind şi cântec de leagăn 19 ianuarie 1979(n.r. - continuare)   Doamne, din ceruri, îngerule-arici, Zeu păcătos,...

LA PĂDUREA CARE ALUNECĂ/Gingaşe căprioare în Toronto

A fost iarnă grea în Canada - în cursul lunii ianuarie s-au înregistrat şi minus 25 de grade. Tocmai de aceea, căprioarele, mânate de foame, au ajuns aproape de centrul oraşului Toronto. Oraşul fiind,...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XLI)

19 ianuarie 1979(n.r. - continuare)Muncitorii stau în faţa unui ecran şi culeg electronic textul pe care trebuie să-l încredinţeze tiparului. Întreaga lor muncă s-a simplificat, multe din...

De ce iubesc scriitorii Cheiul Oaselor

Key West - Cayo Hueso - Cheiul oaselor. Nume pe care l-a primit de la exploratorii spanioli, care au găsit o mulţime de oase de-a lungul ţărmului Key West, Florida. În 1820, insula a fost cumpărată...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XL)

19 ianuarie 1979(n.r. - continuare)/ Şi nimic nu mi se pare mai drept pentru proiectul noii societăţi româneşti. Căci e adevărat că fără aportul muncitorimii de azi societatea ar fi infirmă, desfigurată, vl...

Yahturi, yahturi, yahturi!

FENOMEN  •  CE A PRIMIT COSTA RICA DE LA CRIZĂ. De ce sunt aşa multe yahturi în Costa Rica, o ţară bananieră mică şi cu doar patru milioane de locuitori? De ce numărul lor este aproape egal cu...

Tren de plăcere în Africa "neagră"

STAŢIA TERMINUS  •  FRUMOS LA NESFĂRŞIT! Închipuiţi-vă: cum s-ar fi putut opune un "personaj" ca mine impulsului de a vă plimba atât timp printre flamingo roz, elefanţi...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XXXVIII)

Peste timp ● Jurnalul unui drum în Austria cu băiatul meu Nota autorului: Am marcat cu paranteze drepte paragrafele care mi-au fost cenzurate la apariţia cărţii. Am început deci, azi, 3 ianua­rie...

LA BAL - MASCAŢI ÎN TREN/Tren de plăcere în Africa “neagră”

Ei bine da, au sosit şi momentele de adio. Spun momentele pentru că un asemenea tren nu putea să se despartă de noi oricum, ci oferindu-ne nu doar o clipă de frumos bun rămas, ci mai multe. 29 ...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XXXVII)

18 ianuarie 1979(n.r. – continuare) Eraţi academicianul şGeo Bogzaţ când Lucian Blaga nu mai era academician. Eraţi academicianul şGeo Bogzaţ când marii scriitori români a căror dispariţie nu...

Strălucitoare istorie / Kimberley, capitala diamantelor

Tren de plăcere în Africa "neagră" / 28 februarie 2008 ● Cu mic cu mare am aşteptat nerăbdători să de­bar­căm în micul şi pitorescul oraş Kimberley, capitala diamantelor din Africa de...
Serviciul de email marketing furnizat de