Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Paşii pelerinilor

Descoperiţi mănăstirile, monumente ale ortodoxiei româneşti Din punctul de vedere al turistului religios, luna mai vine cu oferta pelerinajelor la mănăstiri, unde doritorii îşi pot aminti de Sfinţii &cced...

Vacanţă în mijlocul naturii

În Maramureş, la Poienile Izei, casele se înşiră răzleţ pe dealurile acoperite cu păşuni şi păduri. Aşa se face că o vacanţă în această zonă este echivalentă cu o întoarcere la natură: cântecul...

Laleaua galbenă de Cazane

O excursie la Cazanele Dunării are toate atuurile: natură, cultură, agrement 8 aprilie. Zi de tren. Spre Orşova. Am o întâlnire importantă cu Dunărea. Dunărea Cazanelor. Sunt invitată la evenimentul...
PUBLICITATE

În Bucureşti, pe Victoriei

O plimbare de o jumătate de oră pe Calea Victoriei, o scurtă lecţie de istorie a Capitalei Construcţia Ateneului Român a început în 1886, după un proiect al arhitectului francez Albert Galleron,...

Vacanţă în România ta

Avem o ţară frumoasă, care merită cunoscută. România este o destinaţie turistică pentru toate buzunarele. Viziteaz-o! După 1989, turistul român şi-a îndreptat privirea spre Occident, către acele l...

Tu, Călătorul...

Ca şi păsările, noi, oamenii, purtăm în ADN-ul nostru un cromozom al migrării. Spre alte spaţii, mai largi, mai odihnitoare... Nu ne dă pace o genă a primilor oameni, care rătăceau prin lume în căutarea...

Un prim caz suspect de gripă porcină a fost înregistrat în Croaţia

Un prim caz suspect de contaminare umană cu virusul gripei porcine a fost semnalat miercuri în Croaţia, unde o femeie de 22 de ani care prezenta simptome gripale a fost examinată de medici, după revenirea...

Mometul meu de zbor

Întotdeauna am ştiut că voi ajunge să sar din avion. Cu spiritul meu de aventură, această dorinţă mi s-a părut chiar tipică. Nu am avut nevoie de mult timp pentru a mă hotărî. Aşa cum am escaladat...

Ziua Naţională a Ecoturismului

Expoziţie de artă fotografică, demonstraţii de încondeiat ouă şi degustări de mâncăruri tradiţionale în cadrul pensiunilor din toată ţara. Aceste activităţi marchează azi Ziua Naţională a Turismului Ru...

Ţărani marocani, acrobaţi, ghicitori, vânzători...

Din Casablanca, în loc să merg cu trenul sau cu avionul până la Marrakesh, am închiriat o maşină. Poate pentru mulţi acest lucru nu pare foarte interesant. Dar pentru mine da. Deoarece călătoria pe drumurile d...

De la Casablanca la Marakesh

Când ajung într-o ţară nouă, întotdeauna, mă comport ca un explorator, nu ca un turist, reţetă care mă face să am parte de experienţe autentice, altele decât ale vizitatorului tipic. Adevărul este că...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XLVII)

"A ne ajuta astăzi, a ne servi reciproc spre onoarea lui Dumnezeu înseamnă ca tot ce facem să servească omului şi nu distrugerii omului. De aceea tema noastră e ajutaţi-vă în numele lui Dumnezeu, în onoarea lu...

Nuntă în Casablanca

În noiembrie anul trecut mă sună buna mea prietenă din copilărie, Nikki Mabro, şi îmi spune: "Catincă, îmi pare rău dar am decis să-mi anulez nunta - imensă, scumpă şi superbă, planificată pentru vara...

Am intrat în nori, am ieşit deasupra lor

La scurt timp de la plecare m-am pomenit la sfârşitul drumului bine bătut. În faţa mea era un zid de piatră care trebuia trecut cu faţa la el pentru că sub noi era hăul şi deasupra piatra abruptă. Nu aveam...

De la Bârca la Viena şi înapoi (XLV)

20 ianuarie 1979(n.r. - continuare) Visează noaptea urât şi îl strig, şi el a învăţat să mă strige şi el când simte că sunt în pericol, când din celulele mele s-ar putea întruchipa un duşman care...
Serviciul de email marketing furnizat de