x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Alfa Romeo Mito

Alfa Romeo Mito

de Sebastian S. Eduard    |    14 Aug 2009   •   00:00
Alfa Romeo Mito

Marcă Premium, strategie de criză



Cu preţuri pornind de la 14.000 de euro, se poate spune că Mito este "maşina de criză" a celor de la Alfa Romeo.

Acest lucru se vede în primul rând în motorizări. Cine a mai auzit de o Alfa de 78 de CP? "E pur si muove", am putea spune, deşi nu ne-am propus să fim răutăcioşi, dar atâta plăteşti pentru o maşinuţă care arată nemaipomenit şi este totuşi... o Alfa. Ba, mai mult, are în standard chestii precum aer condiţionat, radio CD cu şase boxe, volan piele, selector comportament dinamic şi o grămadă de sisteme a căror prescurtare încape în trei litere. Cu alte cuvinte, o maşină care arată foarte bine şi o grămadă de dotări dar cu un propulsor pentru familişti. Noi am testat însă varianta de 155 de cai, cea mai puternică a modelului. Aici putem spune că nu este nici o discordanţă între cum arată maşinuţa şi ce poate ea. O dată ce selectaţi comportamentul dinamic al maşinii vă garantăm că nu vă va trece prin cap să treceţi din nou pe "normal" şi că puteţi să număraţi pe degetele de la o mână maşinile care vor îndrăzni să vă depăşească pe Autostrada Soarelui. În rest, totul funcţionează în parametrii obişnuiţi a unei Alfa Romeo: direcţia şi suspensiile sunt suficient de rigide, acceleraţia îşi face datoria şi simţi că "mai vrea" chiar dacă ai ajuns la 180.

Noi am testat
 Motorizare: 1,4 L/155 CP
 Acceleraţie: 0-100 km/h: 8 s
 Viteza maximă: 215 km/h
 Cutie: 6+1
Consum mediu: 6,5 L/100

NEWS

5130-99333-marcel_iures_si_bmw_02_x5_big_3100x2214.jpg

ASOCIERE. Marcel Iureş  este de multă vreme aproape de BMW. De mai bine de un an, vocea celebrului actor a marcat toate adaptările spoturilor internaţionale BMW, aceasta fiind singura marcă pentru care domnul Iureş şi-a "împrumutat" vocea. Acum, Marcel Iureş devine ambasadorul mărcii în România, urmând ca până la sfârşitul acestui an să conducă modelul BMW X5. Versiunea aleasă este un BMW X5 xDrive3.5d, cel mai puternic propulsor diesel - 286 CP.

5130-99334-kadettroadster.jpg

OLDIES. Într-o veche bază de date au fost descoperite fotografii cu un Opel roadster necunoscut. Studiile experţilor Opel au arătat faptul că maşina de două locuri, intitulată "Strolch" - "hoinar", având la bază, în mod evident, prima generaţie a clasei compacte Opel, modelul Kadett din anii '30, ar fi trebuit să fie lansată în 1938. Cu toate acestea, din cauza penurie de oţel din al doilea război mondial, roadster-ul şic nu a intrat niciodată în producţia de serie. Experţii Opel Classic au fost atât de fascinaţi de prototip, încât le-a venit ideea de a produce un alt autovehicul Strolch, la 70 de ani de la dezvoltarea primului model. Ceea ce s-a şi întâmplat. Ei bine, "Noul" Strolch vechi a ieşit săptămâna aceasta în lume, fiind expus la Oldtimer Grand Prix, desfăşurat între 7-9 august la Nürburgring.

×
Subiecte în articol: auto alfa romeo