x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Caddy 4 Motion

Caddy 4 Motion

de Sebastian S. Eduard    |    29 Mai 2009   •   00:00
Caddy 4 Motion

Pentru oameni practici, cei mai practici



Caddy Kombi este varianta ideală dacă vrei să pleci la iarbă verde, în week-end, cu maşina firmei. Ceea ce înseamnă că pasagerii nu trebuie să fie prea pretenţioşi, doar să se bucure de spaţiul imens pus la dispoziţie. Apropo de spaţiu. În varianta de cinci locuri, volumul portbagajului este imens, aşa că poţi să emiţi pretenţii şi fiecare membru al grupului să vină cu cortul său, propriul ceaun de agăţat deasupra focului, plus alte două-trei navete de bere de căciulă. Cum noul Caddy este 4 Motion, poţi încerca şi câteva trasee montane, însă să nu tragi concluzia că eşti într-un 4X4 clasic. Oricum, rezervorul îţi va ajunge pentru multe trasee, o caracteristică a motorului de 1,9 TDI fiind consumul redus.

Interiorul, după cum am spus sărăcuţ, te îmbie să te dezbraci în maieu dacă ai avut cumva proastă inspiraţie să vii cu ceva mai elegant. Plastic, mult plastic din acela "naşpa", nemţesc. Nu face bine ochiului, dar eşti sigur că şi peste 200.000 de kilometri va arăta la fel, minus, bineînţeles, inscripţiile cu "Te iubesc, Guţă!".

NOI AM TESTAT
Motorizare: 1,9 TDI/ 105 CP
Transmisie: integrală
Consum: 8,2/5,8/6,7 l
Cutie: 6+1

4922-92778-36_38tv2copy.jpg

Mazda MX-5 aniversează 20 de ani

Cea mai populară cursă de anduranţă la nivel mondial va găzdui anul acesta cea de-a 20-a aniversare a celui mai iubit roadster - Mazda MX-5. 200 de Mazda MX-5 din toată Europa se vor întâlni la cursa de 24 de ore de la Le Mans. Evenimentul va avea loc în perioada 13-14 iunie. Prezentată în premieră mondială la Salonul Auto de la Chicago în februarie 1989, prima generaţie Mazda MX-5 a revoluţionat segmentul roadster-elor cu două locuri. Rezultatul a plasat MX-5 în Cartea Recordurilor, cu mai mult de 850.000 de unităţi vândute până în prezent.

4922-92779-36_38tv2copy.jpg

Insignia OPC Sports Tourer

Autovehiculul Insignia OPC Sports Tourer va fi disponibil spre finalul acestui an, însă mai întâi trebuie să treacă prin iad: "Iadul verde" al circuitului Nürburgring Nordschleife, considerat cel mai dur, cel mai solicitant şi cel mai periculos circuit de curse din lume.

Proiectanţii Opel insistă ca toate autovehiculele din gama OPC să parcurgă un proces strict de testare, care presupune parcurgerea a 10.000 de kilometri pe circuitul Nordschleife Nürburgring lung de 20,8 km, care a fost supranumit "Iadul verde" de legendarul pilot Jackie Stewart. Cu doar câteva zile în urmă, Insignia OPC Sedan a finalizat această provocare fără probleme. În cifre, acest tur înseamnă 12 zile, 27.000 de schimbări a treptelor de viteză, 35.551 de viraje şi 487 de tururi.

Opel Insignia OPC Sports Tourer este dotat cu un motor Turbo V6 de 2,8 litri, care dezvoltă o putere de 325 CP/239 kW şi un cuplu de 435 Nm, oferind performanţe optime. Acesta este prevăzut cu elemente de înaltă tehnologie, precum şasiul mecatronic refăcut, amplasat mai jos, cu suspensie FlexRide, tracţiunea integrală Adaptive 4x4, diferenţialul autoblocant electronic (eLSD) pentru puntea spate şi frânele speciale Brembo. La toate acestea se adaugă şi funcţionalitatea generoasă a versiunii break, cu un volum de încărcare de 1.530 de litri.

×
Subiecte în articol: auto