x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

DS3:brillant!

de Sebastian S. Eduard    |    05 Mai 2011   •   21:23
DS3:brillant!

164058-36-38tv-10.jpgEste cea mai frumoasă (şi deşteaptă) jucărie pe piaţă din categoria sa. Un supermini de zile mari, exploziv. Citroën DS se traduce prin „Different Spirit” şi, într-adevăr, îşi merită numele.
Acum aflăm că „Maşina anului” în viziunea Top Gear (înţelegem lesne de ce băieţii s-au extaziat atât de tare de o asemenea jucărie) a mai luat un premiu. Un juriu format din mai multe jurnaliste din lumea întreagă a ales-o – alături de BMW seria 5 – „Women’s World Car of the Year 2011”.

Noi am testat modelul de 150 de cai şi ne-a plăcut... exagerat de mult. Şi asta nu pentru că am fi fost femei! Pur şi simplu este o maşinuţă cu spirit de joacă, rigidă, care în combinaţie cu o motorizare puternică (vă recomandăm cât mai mulţi cai, aşadar) te face să te simţi bine. Este mai puţin joasă decât Mini – competitoarea directă – şi are acelaşi grad de finisare ca aceasta. Vine însă cu un design anticlasic, distanţându-se astfel de un public conservator.

News
Piaâa japonezå. Piaţa auto japoneză a avut în aprilie cea mai slabă lună înregistrată vreodată, cu o scădere anualizată de 51% a vânzărilor de autovehicule noi, la puţin peste 108.000 de unităţi, în urma cutremurului devastator din 11 martie, transmite Mediafax. Liderul global Toyota a înregistrat cele mai slabe performanţe, cu o scădere de 69% pe piaţa sa autohtonă. Toyota şi Honda estimează că revenirea producţiei la cote normale ar putea dura cel puţin şase luni, iar Nissan nu a înaintat încă astfel de previ­ziuni. Câştigători sunt producătorii coreeni şi cei europeni de automobile. Vânzările de maşini de import au crescut în Japonia cu 42,8% în aprilie faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, principalii beneficiari fiind grupurile germane Volkswagen şi Daimler (Mercedes-Benz). Companiile coreene reuşesc să se impună mai bine la nivel mondial datorită deficienţelor de producţie cu care se confruntă mărcile japoneze. Vânzările Hyundai au crescut cu 9,7% în aprilie, iar Kia a înregistrat un avans de 17,8% la nivel global.

C3 Connecting. Recent, Citröen a lansat seria limitată C3 Connecting. Adresându-se clienţilor cu mod de viaţă dinamic şi activ, această serie limitată se remarcă în primul rând prin elementele de design: fi­nisajele cromate – grila radiatorului, mânerele portierelor, ornamentele geamurilor şi suportul retrovizoa­relor, geamurile spate fumurii şi jantele Nuclear, inspirate de la DS3. În plus, modelul este completat de pachetul „Connecting box” ce inclu­de o priză USB, pentru a putea co­necta o sursă audio auxiliară (iPod, MP3 player, memory stick) şi a as­cul­ta muzica favorită, o priză de 12 V, o conexiune Bluetooth, ce include funcţia handfree pentru mai multă siguranţă în trafic, şi un radio CD cu funcţie MP3 şi 6 incinte acustice.

 

Noi am testat
Motorizare: 1.6 THP/150 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 8,8 s
Viteza maximă: 214 km/h
Cutie: 6+1
Consum: 6,7/9,4/5,1

×
Subiecte în articol: auto&moto