x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept

Mazda Sport 6

de Sebastian S. Eduard    |    01 Mai 2008   •   00:00

O maşină după care îţi vine să fluuuuieri.....!!!



Dacă eşti genul care fluieră admirativ după femei pe stradă, atunci cu siguranţă că vei simţi să faci la fel şi cînd dai de o Mazda 6 Sport. Este frumoasă de te scoate din minţi. Şi, ceea ce este mai interesant, este originală. Nu este o copie-facelift, nu prea simţi că linia cutare sau stopul cutare a fost inspirat de la "concurenţă".

La atari atribute de frumuseţe, te aştepţi ca la un moment dat constructorul japonez să "o dea în bară". Şi începi să cercetezi, cusur­giu, centimetru cu centimetru, "agre­gatul".


ZOOM-ZOOM. Interiorul - evident sportiv - te mulţumeşte pe deplin. Comenzi pe volan, CD-chan­ger, pilot automat, piele. Pe difuzoa­re scrie "Bose". Pentru ascultătorii de elită. Motorul pe motorină este şi el la înălţime. Deşi în carte scrie că atingi suta în zece secunde şi ceva, cuplul puternic te păcăleşte şi ai o senzaţie extrem de sportivă.

Dar hai să spunem ceva şi de­s­pre cele cîteva lipsuri. O atare maşină scoa­te tot ce este mai exigent în tine. Scau­nele, deşi şi ele frumoase, ar fi putut fi mai comode. Reglările ar fi putut fi mai multe.

În fond, şi la un Logan de 6.000 de euro ai aceleaşi reglaje. Mai mult, din cauza stîlpului din faţă, există un unghi mort care nu prea îţi place. Şi, din fericire (cel puţin pentru noi)... atît. 

Noi am testat:

Motorizare: 2.0 CD/140 CP

Cutie: 6 MT

Viteză maximă: 201 km/h

Acceleraţie:  0-100km/h:  10,7 s

Consum: 6,7/5,0/5,6 l

Preţ DDP: 26.190 euro

 

News

TRANSMISII AUTOMATE. În 2007 vînzările globale de vehicule echipa­te cu transmisie automată cu varia­ţie continuă au atins 1.088.000 unităţi, anunţă Nissan. Vînzările mo­delelor cu această echipare a crescut de patru ori, de la 250.000 uni-tăţi în 2004, la 1 million unităţi în 2007. În prezent, comercializarea acestor vehicule reprezintă aproxi­ma­tiv 28.6% din vînzările globale, comparativ cu 7% în 2004. Răspîndirea pe piaţă a CVT-urilor variază în funcţie de regiune, astfel că cea mai mare rată este în America de Nord cu 47.4% şi Japonia - 43.8%.


BMW HIDROGEN 7. Dr Norbert Reithofer, preşedintele consilului de administraţie BMW Group, a predat un BMW Hidrogen 7, prima limuzină de serie propulsată cu hidrogen, Pre­şedintelui Parlamentului Uniunii Eu­ro­pene, Hans-Gert Pöttering. Ilus­trînd eforturile Uniunii Europene de a reduce emisiile de CO2, Pötte­ring a acceptat automobilul pentru utilizare instituţională pe o perioadă determinată.


FACELIFT LOGAN. Dacia lansează în a doua parte a anului o variantă restilizată a Logan Sedan pentru a creşte vînzările modelului şi pentru a-l aduce la noua linie de design a Dacia, prezentă la Sandero, care ur-mează să fie comercializat înce­pînd cu luna iunie. Nu s-a precizat dacă Logan Facelift va fi mai scump sau mai ieftin decît actualul model.

×
Subiecte în articol: auto