x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Vechiul site Old site Arhiva Jurnalul Arhiva Jurnalul Orlando!Bloom? Nu,Chevrolet

Orlando!Bloom? Nu,Chevrolet

de Sebastian S. Eduard    |    28 Apr 2011   •   22:47
Orlando!Bloom? Nu,Chevrolet

162885-36-38tv-9.jpgNu am mai mers de multă vreme cu o maşină atât de „americană”. Să mă explic: spaţiu cât cuprinde, transmisie automată, cuplu cât cuprinde, consum nu chiar modest. Cam asta înţeleg eu prin „maşină americană”.

Ca design, Orlando este un amestec interesant de MPV şi crossover, ceea ce îl face extrem de atractiv pentru piaţa europeană. De fapt, el este şi marketizat drept „primul MPV Chevrolet pentru Europa”. Interiorul generos, comoditatea suspensiilor, multitudinea spaţiilor de depozitare şi, nu în ulti­mul rând, cele două locuri din spate fac din Orlando o variantă de luat în considerare atunci când ne alegem o maşină de familie – când evident familia are ceva mai multe persoane şi bagaje pe măsură.

Chevrolet oferă la alegere trei motoare, unul pe benzină şi două diesel. Singurul motor pe benzină disponibil la lansare are o cilindree de 1,8 litri şi dezvoltă 141 CP la 6.200 rpm şi generează un cuplu de 176 Nm la 3.800 rpm. Viteza maximă a acestei versiuni este de 185 km/h. Cele două motoare diesel au ambele aceeaşi capacitate cilindrică, dar sunt proiectate astfel încât puterile şi caracteristicile de rulare să fie diferite. Amândouă au 2 litri şi 4 supape pe cilindru, iar sistemul de injecţie este de tip common rail. Cel mai puternic dintre acestea dezvoltă 163 CP la 3.800 rpm şi oferă un cuplu de 360 Nm la 2.000 rpm, în vreme ce al doilea ajunge la 130 CP la aceeaşi turaţie şi oferă un cuplu de 315 Nm la 2.000 rpm.

Noi am testat
Motorizare: 2.0/163 CP
Acceleraţie: 0-100 km/h: 11 s
Viteza maximă: 195 km/h
 Cutie: AT6
 Consum: 9.3/5.7/7.0 l

News
K2, pentru China.Recent, Kia a lansat la Shanghai Motor Show sedanul K2. Bazat pe Kia Rio, modelul a fost dezvoltat special pentru piaţa chineză şi va intra în producţie în luna iunie, în uzina Dongfeng Yueda Kia. O versiune hatchback cu cinci uşi va fi produsă începând cu luna august a acestui an. K2 va fi poziţionat ca o maşină premium de clasă mică şi este de aşteptat să fie foarte competitiv într-un segment care reprezintă 16% din totalul de maşini noi vândute în China. K2 reprezintă un pas în plus pe care Kia îl face în strategia de a satisface mai bine cerinţele clienţilor din diferite pieţe la nivel mondial prin dezvoltarea de produse care să răspundă preferinţelor şi nevoilor unei pieţe anume.

×
Subiecte în articol: auto&moto