RASPUNS: Parintii copiilor nascuti dupa data de 1 ianuarie 2007 pot depune cerere pentru acordarea contravalorii in lei a trusoului pentru nou-nascuti la Serviciul Alocatii si Indemnizatii din cadrul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului in Sectorul 6. Contravaloarea trusoului este in valoare de 150 RON si poate fi obtinuta de oricare dintre parinti/ reprezentantul legal al copilului dupa depunerea urmatoarelor documente: cerere tip, declaratie pe propria raspundere ca nu a ridicat contravaloarea trusoului, copie carte de identitate parinte si copie certificat de nastere copil. Banii vor putea fi ridicati in termen de 30 de zile de la data depunerii cererii de la casieria Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Sectorul 6. Parintii copiilor nascuti in perioada 1 ianuarie-1 iunie 2007 pot depune cerere pentru ridicarea contravalorii trusoului pana la data de 15 iunie 2007 la sediul Serviciului Alocatii si Indemnizatii situat in str. Drumul Sarii nr. 2, Sector 6. Pentru copiii nascuti dupa data de 1 iunie 2007 se va acorda trusoul in conformitate cu prevederile Legii 482/2006.
RASPUNS: Aceasta alocatie de nou-nascut se acorda o singura data, si pentru mamele care au nascut dupa data de 1.01.2007 este in valoare de 205 RON. Alocatia se ridica de la sediul Directiei Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului din sectorul in care locuiti. Suma se ridica in baza buletinului/cartii de identitate a mamei si a certificatului de nastere al copilului.
RASPUNS: Orice societate care are actiuni distribuite public este obligata sa anunte burselor unde sunt tranzactionate, in presa si in Monitorul Oficial datele AGA, ca si date despre activitatea sa. Informatii puteti obtine si de la o filiala locala a unei societati de servicii de investitii financiare, care este autorizata sa intermedieze tranzactionarea actiunilor la una dintre cele doua burse. Publicul interesat poate consulta si site-urile: www.rasd.ro (pentru societatile cotate la Bursa Electronica Rasdaq) si www.bvb.ro (pentru cele cotate la Bursa de Valori Bucuresti), unde sunt disponibile rapoartele societatilor emitente de actiuni, facute publice conform legii.
RASPUNS: Ne-am interesat pentru dumneavoastra la Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap (ANPH), si dansii au nevoie de date suplimentare - anul in care v-ati pensionat si in baza carei legi (daca sunteti pensionara de invaliditate - pensionata de Comisia de expertiza medicala a capacitatii de munca sau sunteti persoana cu handicap - incadrare stabilita de comisia de expertiza medicala a persoanelor cu handicap) pentru a va putea oferi informatii exacte. De aceea este mai bine sa va adresati direct ANPH, cu adresa in Calea Victoriei nr. 194, Sector 1, Bucuresti, telefon 021-212.54.38.
RASPUNS: Va indrumam sa va adresati la Casa Judeteana de Pensii sau la Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale cu adresa in strada Latina numarul 8, Sector 2, Bucuresti, telefon Infoline - 021 - 250.91.11, sau 0800.826.727 (linie telefonica gratuita), pentru a oferi amanuntele necesare rezolvarii situatiei dumneavoastra.
APEL
| ||
Craiu Geta |