Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie 5 responsabilități pe care le puteți transfera unei firme de pompe funebre

5 responsabilități pe care le puteți transfera unei firme de pompe funebre

Atunci când apare vestea pierderii unei persoane dragi, emoțiile pun stăpânire pe întreaga ființă, făcând ca lucrurile obișnuite să pară de zeci de ori mai grele decât în mod normal.

Asta face ca procedurile de organizare a înmormântării să pară imposibile pentru cei mai mulți dintre cei care se regăsesc într-o astfel de situație. Astfel intervine nevoia de a apela la ajutor din partea unei firme de pompe funebre care să se ocupe de serviciile funerare necesare:

Obținerea documentelor care atestă decesul

Birocrația este printre ultimele lucruri de care familia îndurerată ar vrea să se ocupe în aceste momente dificile. Drept urmare, furnizorii de servicii funerare introduc în oferta lor suport și asistență în obținerea actelor necesare. Certificatul de deces este principalul document care trebuie eliberat înainte de înmormântare și, pentru a-l obține, este nevoie ca un medic să constate evenimentul și cauza acestuia. Memorium se ocupă de toate aceste demersuri cu medici autorizați proprii, care se vor deplasa la adresa indicată, pentru a realiza această procedură.

Pregătirea și transportul decedatului

Pregătirea corpului neînsuflețit pentru înmormântare constă în mai multe etape, dat fiind faptul că Biserica îndeamnă creștinii să aștepte măcar trei zile până la înhumare. Pentru ca trupul fără viață să nu se deterioreze, acesta va fi îmbălsămat și toaletat, apoi depozitat în camere cu temperaturi joase. Firma de pompe funebre se va ocupa și de îmbrăcarea acestuia și de punerea lui în sicriu, transportându-l cu mare grijă înapoi la locuință, la capelă sau la cimitir.

Furnizarea produselor mortuare

Respectarea obiceiurilor și tradițiilor de înmormântare înseamnă procurarea unor elemente simbolice pentru ca ceremonia religioasă să se poată desfășura în mod corespunzător. De la sicriu, cruci și coroane, la aranjamente florale, batiste, prosoape, lumânări, oglinzi sau pachete pentru parastas, toate acestea trebuie achiziționate în prealabil, multe fiind necesare în număr mare. Pentru a scăpa de această responsabilitate, trebuie doar să comunicați echipei care sunt cerințele dumneavoastră, dar și care este numărul de persoane care vor conduce decedatul pe ultimul drum și aveți siguranța faptului că toate aceste elemente vor fi procurate în număr exact și transportate la biserică.

Organizarea ceremoniei de înmormântare

Responsabilitățile organizatorice sunt de departe de a se fi încheiat chiar și după ce ați procurat toate cele necesare. Mai este nevoie să obțineți un loc de veci, să stabiliți cu preotul data, ora și durata ceremoniei, să anunțați comunitatea cu privire la aceste detalii, să organizați masa de pomenire și parastasul și multe alte astfel de necesități pentru ca totul să se desfășoare fără probleme. O echipă de pompe funebre se poate ocupa de tot ce înseamnă planificarea și monitorizarea întregii zile, pentru ca dumneavoastră să vă puteți orienta toată energia și grija către ceea ce contează cu adevărat în aceste momente.

Suport moral și logistic pe termen lung

Scopul principal al unei case funerare este de a fi sprijin de bază pentru familia îndurerată. Pentru anumite persoane poate fi nevoie doar de sfaturi și recomandări, pe când altele pot simți nevoia să lase toată responsabilitatea în mâinile altcuiva. Casa Funerară Memorium își adaptează abordarea în funcție de cerințe specifice și vine în ajutor cu servicii personalizabile pentru ca fiecare client să găsească aici alinarea pe care o caută. În plus, vă puteți baza pe aceste servicii și în etapele post-înmormântare când va fi nevoie să organizați pomenirile recomandate de Biserică, praznice și alte adunări în memoria celui ce a plecat la Ceruri.

 

Lăsați grijile organizatorice în seama echipei Memorium pentru a face durerea pierderii puțin mai ușor de suportat!

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri