Jurnalul.ro Timp liber Chefi la cuțite, lider de piață în a doua zi de Paște

Chefi la cuțite, lider de piață în a doua zi de Paște

În zi de sărbătoare, a doua zi de Paște, bucatele tradiționale și-au făcut loc nu numai pe mesele românilor, ci și în meniul de la „Chefi la cuțite”. Cele trei echipe au primit sarcina de a găti la confruntare un meniu de Paște tradițional, dar adaptat zilelor noastre, iar cei mai mulți telespectatori au ales să urmărească emisiunea de la Antena 1, curioși să vadă ce farfurii pregătesc chefii. Așa se face că ediția de luni 17 aprilie, a fost lider de piață cu o medie pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani de 10 puncte de rating și 23,6 % cota de piață, fiind urmată de Pro Tv cu 7,2 puncte de rating și 17 procente din cota de piață. În intervalul orar în care a fost difuzată, 20.29-23.30, emisiunea a fost lider și la orașe, cu o medie de 7,6 puncte de rating și 15,6 % cota de piață, în vreme ce Pro Tv se clasa pe locul al treilea, după Kanal D, cu 6,8 puncte de rating și 14 % cota de piață. În minutul de maximă audiență de la 23.07 Antena 1 obținea pe publicul comercial un vârf de 13,3 puncte de rating și 35,1 % cota de piață.

            Chiar dacă a fost sărbătoare și în platoul de la „Chefi la cuțite” în a doua zi de Paște, seara a adus și o eliminare. Pentru că proba meniului de Paște a fost câștigată de chef Bontea și echipa verde, concurenții echipelor portocalie și mov au intrat la duel, iar vestea pe care Gina le-a dat-o nu a fost tocmai plăcută: aceștia au fost nevoiți să indice fiecare unui concurent din echipa adversă ce să gătească la proba individuală, astfel că strategiile personale și-au spus cuvântul. Toți au încecat să exploateze punctele slabe ale adversarilor și să le dea ingrediente cu problem sau despre care știua că i-ar putea pune în dificultate. La finalul serii, echipa lui chef Dumitrescu a mai pierdut un om, pe Ruxandra.

 

            Marți se gătește pe culori la „Chefi la cuțite”

            Concurusl continuă și marți de la 20.30 la Antena 1. Iar de data aceasta confruntarea pe echipe are drept cuvânt de ordine culorile. Fiecare chef vat rage la sorți un număr și în funcție de ordinea indicată va spune celuilalt coleg în ce culori trebuie să gătească echipa sa la această probă. Așa se face că chef Scărlătescu îi va da lui chef Dumitrescu sarcina de a găti numai în alb și negru, în vreme ce el va primi de la chef Bontea două culori dificile, verde și galben, rămânând ca echipa lui chef Sorin să gătească în roșu și portocaliu. Cum se vor descurca cele trei echipe și vor reuși să pună în valoare aceste culori în farfuriile lor, dar, mai ales, cine va fi elininat, telespectatorii Antena 1 află azi de la 20.30. 

 

            A doua zi de Paște, telespectatorii și-au început ziua cu Observatorul dimineții de la Antena 1. Așa se face că pe parcusul difuzării lui (05.57 – 08.00), Antena 1 a fost lider de audiență pe toate targeturile. Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 1,5 puncte de rating și 24,3% cotă de piață, aproape dublu față de ProTv care a înregistrat doar 0,9 puncte de rating și 15,2% cotă de piață. Clasamentul se menține și la nivelul întregului public din mediul urban, când Antena 1 a înregistrat o audiență medie de 2,1 puncte și co cotă de piață de 24,3 procente, dublu față de ProTv care obținea doar 1 punct de rating și o medie a cotei de piață de 11,7%. Observatorul dimineții a fost lider și la nivelul întregului public din România cu o audiență medie de 2,6 puncte de rating și 24,2% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul secund cu  1,4 puncte de rating și 12,7% cotă de piață.

 

            Telespectatorii au rămas pe Antena 1 pentru întâlnirea cu echipa de la „Neatza cu Răzvan și Dani”, emisiunea fiind lider de audiență pe toate categoriile de public. Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat în intervalul 08.00 – 11.00, o audiență medie de 3 puncte de rating și 17,6% cotă de piață, în timp ce ProTv a înregistrat 2,5 puncte de rating și 14,9% cotă de piață. Clasamentul se menține și la nivelul întregului public din mediul urban, când „Neatza cu Răzvan și Dani” a înregistrat o audiență medie de 3,3 puncte și o cotă de piață de 14,7 procente, în timp ce ProTv se clasa pe locul al doilea cu 2,2 puncte de rating și o medie a cotei de piață de 9,7 procente. „Neatza cu Răzvan și Dani”a fost lider de audiență și la nivelul întregului public din România cu o audiență medie de 4 puncte de rating și 14,8% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul secund cu 2,5 puncte de rating și 9,3% cotă de piață.

 

            Ediția specială a emisiunii „2K1” difuzată între 13.49-15.59 și prezentată de Mirela Boureanu Vaida a fost pe placul publicului comercial din mediul ruban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, propulsând-o pe primul loc cu o audiență medie de 3 puncte de rating și  o cotă de pială de 13,1 procente, în timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea cu 2,1 puncte de rating și 9,1% cotă de piață.

 

            De altfel, Antena 1 a fost liber absolut de audiență la nivelul întregii zile de luni, 17 aprilie, în intervalul 02.00 -02.00, surclasându-și concurența pe toate categoriile de public. Astfel, pe publicul comercial din mediul urban cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a fost lider de audiență cu o medie de 3,7 puncte de rating și 16,9% cotă de piață, în timp ce ProTv s-a clasat pe locul al doilea cu o medie de 3,5 puncte de rating și o cotă de piață de 16,4 procente. Clasamentul rămâne neschimbat și la nivelul întregului public din mediul urban, când Antena 1 se situează pe primul loc în topul preferintelor telespectatorilor cu 3,5 puncte de rating și 13,1% cotă de piață, urmată de ProTv cu o medie de 3,4 puncte de rating și 12,9% cotă de piață. Pe publicul național, Antena 1 ocupă poziția fruntașă cu 3,8 puncte de rating și 13,2% cota de piață, în timp ce ProTv se clasează pe locul al doilea, cu o audiență medie de 3,5 puncte de rating și 12,4% cotă de piață.

 

 

 

 

Sursa: Kantar Media                         

Copyright: ARMADATA S.R.L.                         

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group                

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National                           

Perioada 17 aprilie 2017              

 

Subiecte în articol: Chefi la cuțite
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri