Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Modificări importante la facturile Hidroelectrica. Ce trebuie să știe toți clienții

Modificări importante la facturile Hidroelectrica. Ce trebuie să știe toți clienții

de Redacția Jurnalul    |   

Clienții Hidroelectrica au început să primească facturile pentru consumul de anul trecut însă există unele modificări.

Acestea sunt emise într-un nou format și conțin mai multe informații utile pentru clienți. Codul pentru locul de consum a fost schimbat și apar detalii la plata prin virament bancar. În plus, facturile pot fi achitate acum și la Poșa Română. 

"Probabil că cei mai mulţi aţi primit în ultima perioadă factura de la Hidroelectrica, factura care este în noul format.

Aruncând un ochi pe factură, am constatat câteva diferenţe faţă de vechiul format de factură, detalii pe care consider că merită să le avem în vedere:

1. A fost schimbat codul pentru locul de consum. Noul cod începe cu cifra 5 şi este format din 10 cifre.

2. În tabelul cu indecşi de pe pagina numărul 2 a facturii Hidroelectrica apar doar 2 linii pentru cei care au contor non-smart (contor normal analogic sau digital non-smart), şi anume linia în care vă este indicat indexul comunicat de către dvs, iar cealaltă linie se referă la estimarea pentru ultimele zile ale lunii calendaristice care tocmai a fost facturată. Nu se mai regăseşte în acest tabel şi linia cu reversarea estimării pentru ultimele zile ale lunii precedente. Totuşi, per total, în consumul facturat se ţine cont de această reversare, doar că nu mai este afişată ca în facturile din lunile precedente. Calculul reversării este prezent în schimb în tabelul cu explicarea formulei de calcul a facturii.

3. Pentru plata prin virament bancar trebuie puse la detaliile plăţii următoarele:

cont contract

număr factură.

Dacă nu le-aţi pus, atunci plata d-voastră se va procesa cu întârziere. Important este ca la plăţile următoare să aveţi în vedere acest aspect, puneţi contul de contract şi numărul de factură.

4. Mai nou se poate plăti factura Hidroelectrica şi la Oficiile Poştale.

5. Pe prima pagină a facturii Hidroelectrica a apărut un număr de deranjamente.

6. Sunt prezente ambele numere de call center (021/9834, respectiv 021/9861) şi orarul( de luni până vineri între orele 8-20) când pot să fie apelate, tot pe prima pagină a facturii.

7. Este trecut link-ul către platforma web Hidroelectrica unde se poate comunica indexul, şi anume client.hidroelectrica.ro/autocitire.

8. Numărul de factură Hidroelectrica este format din mai multe caractere (11 în prezent, spre deosebire de 8 caractere în trecut).

9. Notificare pentru cei care consideră că soldul comunicat pe factură este eronat: pot să scrie la sold@hidroelectrica.ro", se arată pe grupul privat Facebook al clienţilor Hidroelectrica.

Totodată, consumatorii restanți pot alege plata eșalonată timp de 6 luni. Data scadenței este de 45 de zile pentru clienții casnici și de 30 de zile pentru non-casnici. Eșalonarea se poate solicita online, prin completarea unui formular tip ori direct la sediile sucursalelor. 

 

Subiecte în articol: facturi energie hidroelectrica
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri