Renault a prezentat noul monopost care va alerga în Formula 1. Cel de al treilea șasiu include un concept de suspensie îmbunătățit și susținere aerodinamică mai bună. Modelul RS18 prezintă, de asemenea, noua protecție obligatorie pentru cockpit, denumită "halo", și un motor reprofilat pentru a răspunde reglementărilor tehnice din 2018. Motorul Renault RS18 e un turbocompresor V6 de 1.6 litri rezultat din programul de cercetare la centrul de test Viry-Châtillon, unde au fost maximizate performanțele și îmbunătățită fiabilitatea celor trei motoare cu ardere internă (ICE), a celor două MGU-K și a celor două baterii, permise de reglementările din sezonul 2018. RS18 este proiectat în comun de echipele Enstone (Marea Britanie) și Viry-Châtillon (Franța). Anul trecut s-au făcut îmbunătățiri semnificative la Enstone, în special pentru supercomputerul CFD, camera de operațiuni a echipei de curse, atelierul de lucru și biroul de proiectare, care au devenit acum mai mari. Aceste investiții au avut primele rezultate, Renault Sport Formula One Team ocupând locul șase în campionatul constructorilor în 2017, după locul nouă în 2016. Renault RS18 va fi pilotat de Nico Hülkenberg și Carlos Sainz. Sezonul 2018 va începe pe 25 martie, în Australia, la Melbourne.