Cele şase vedete ce au lucrat alături de Nea Mărin, noul primar al comunei, au reușit să organizeze în timp util un târg de promovare al tradiției locale. Au dansat, au cântat, au recitat și au reușit ca, de la zero, să construiască un eveniment care să se ridice la nivelul așteptărilor lui Nea Mărin: ”Suntem extrem de mulțumiți de ce a ieșit, suntem mândri de ce am reușit să facem. Târgul a ieșit extraordinar de bine! E gata, dar suntem gata și noi, suntem extenuați”, au spus vedetele la finalul ediției. ”Jos pălăria!”, a adăugat Nea Mărin entuziasmat.
Ediția de miercuri seară Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! s-a situat în topul preferințelor telespectatorilor. În timpul difuzării, 20:24-23:31, conform Kantar Media, show-ul de la Antena 1 a obținut la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, o audiență medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 23,5%. Pe locul al doilea s-a situat Pro TV cu o medie de 5.6 puncte de rating și 18.7% cotă de piață. Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! a fost pe prima poziție și la nivelul întregului public din mediul urban, cu o audiență medie de 7 puncte de rating și o cotă de piață de 17.1 procente. Locul doi a fost ocupat de Pro TV cu o medie de 5.7 puncte de rating și 14% cotă de piață. Și la nivelul întregii populații a țării show-ul de la Antena 1 a fost lider cu o audiență medie de 8,2 puncte de rating și 19,4% cota de piață, Pro TV ocupând locul al doilea cu 5,8 puncte de rating și 13,8% cota de piață.
În minutul de aur, 21:34, aproape 1.9 milioane de telespectatori la nivelul întregului public din România urmăreau aventurile vedetelor alături de Nea Mărin, pe Antena 1.
Poftiţi pe la noi: Poftiţi prin ţară! continuă și săptămâna viitoare, luni, marți și miercuri, de la 20:30, pe Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National |
Perioada 15 decembrie 2021 |