E un nume cu rezonanță italiană, pentru că asta îi e istoria, dar, de fapt, este construită în China.
Pentru bugete mici, la fel ca și CFMoto 800MT-X sau Voge DS900X. În cazul lui Benelli vorbim, de fapt, despre Qianjiang Group. QJ Motor este un gigant în China, pentru că produce peste 1,2 milioane de vehicule pe an. Cu toate acestea, doar producția are loc în China, centrul de stil și instalația de cercetare și dezvoltare Benelli se află în continuare în Pesaro, Italia, pentru a oferi motocicletelor o doză binevenită de fler și senzație europeană.
Nouă versiune a motorului Benelli cu două cilindri în paralel de pe TRK 902 Xplorer dezvoltă o putere declarată de 98,6 CP și un cuplu de 66,4 lb.ft. Deși detaliile tehnice ale motorului rămân limitate, acesta are același design al capului DOHC 4v ca și vechile modele 800, dar cu o creștere atât a alezajului, cât și a cursei, de la 754cc la 904cc. Motorul îndeplinește normele de emisii Euro5+.