Una dintre ideile principale din spatele alianței dintre FC Barcelona și partenerul său este de a aduce fotbalul și muzica împreună pentru a se conecta cu noi audiențe din întreaga lume.
Deoarece ambele sunt capabile să aducă oamenii împreună și să entuziasmeze fanii, pentru prima dată, echipa masculină de fotbal va intra pe teren pentru El Clásico-ul de duminică purtând un tricou cu logo-ul unui artist de renume internațional - rapperul și cântărețul Drake, câștigător a 4 premii Grammy și primul care a depășit 50 de miliarde de stream-uri pe respectiva rețea.
Astfel, pe 16 octombrie, cei ce vor urmări meciul cu Real Madrid vor vedea silueta unei bufnițe - logo-ul mărcii cântărețului canadian.
Acest tip de schimb pe partea din față a tricoului este programat să se întâmple mai des pe măsură ce sezonul avansează.
Prin includerea logo-ului lui Drake pe partea din față a tricoului, Barça și partenerul său își propun să celebreze faptul că artistul a devenit primul care a ajuns la 50 de miliarde de difuzări ale melodiilor sale pe platformă.
Drake - care și-a arătat deja preferința pentru Barça purtând tricoul – este autorul unor albume precum 'Take Care' sau 'Certified Lover Boy' . El este numărul 1 în cele mai importante topuri din întreaga lume și a obținut peste 275 de premii de-a lungul carierei sale, inclusiv patru premii Grammy, considerate una dintre principalele distincții internaționale pentru muzică.
Ca parte a inițiativei de recunoaștere a realizărilor cântărețului, echipa lui Xavi va purta o versiune specială a tricoului în timpul încălzirii dinaintea meciului, cu numele DRAKE și numărul 50 pe spate.
(sursa: Mediafax)