Potrivit companiei, între Tălmaciu și Sibiu, lucrările de reparații la suprastructura căii pe firul II au ajuns la un stadiu fizic de execuție de 45%, iar pe intervalul Teiuș - Războieni, progresul de execuție pe cele 8 șantiere deschise pe firul I este de 30% - 82%.
În cadrul acestor lucrări, constructorii înlocuiesc integral suprastructura căii - șină, traverse, material mărunt de cale, aparate de cale - iar pe intervalul Teiuș - Războieni, pe ambele fire de circulație, vor monta inclusiv dale elastice la toate cele 18 treceri la nivel cu calea ferată.
CFR Infrastructură anunță că între Teiuș-Aiud și Unirea-Războieni trenurile de călători circulă doar pe firul II (din ambele din ambele sensuri) și cu restricție de viteză de 50 km/h în zona șantierelor de lucrări deschise pe firul I, iar între Tălmaciu - Sibiu trenurile circulă pe firul I între Tălmaciu și Șelimbăr (din ambele din ambele sensuri) și cu restricție de viteză de 50 km/h în zona lucrărilor executate, iar de la Șelimbăr circulația spre/dinspre Sibiu este trasată prin Sibiu Triaj.
„Adresăm scuzele necesare călătorilor pentru disconfortul creat și întârzierile care apar în circulația anumitor trenuri și îi asigurăm că aceste lucrări sunt necesare pentru îmbunătățirea condițiilor de transport, scopul final fiind creșterea vitezei de circulație la 120 km/h și a gradului de siguranță”, transmite compania.
(sursa: Mediafax)