Jurnalul.ro Special Interviuri Income Magazine, o revistă în care economia se scrie bine

Income Magazine, o revistă în care economia se scrie bine

Ieri s-a lansat noua Income Magazine, o revistă săptămânală care îşi propune să lupte pentru recâştigarea reputaţiei şi relevanţei presei de business din România. Obiectivul, deşi  ambiţios, devine realizabil datorită celor două mari atuuri exclusive: o echipă de top, în care regăsim ziarişti de mare calitate, dar şi un trust de presă care deţine know-how-ul şi instrumentele de marketing şi promovare necesare unui asemenea produs media.

Jurnaliştii Income Magazine au o cunoaştere profundă a fenomenelor economice şi dispun de abilitatea de a transcrie concepte complexe într-un limbaj accesibil, în timp ce publisherul este lider de piaţă în industria media. Despre toate aceste argumente vorbeşte în cadrul unui interviu Ovidiu Anton, jurnalist Income Magazine. Revista se găseşte la toate chioşcurile de presă şi costă 10 lei.

Jurnalul: Ce oferă Income Magazine cititorilor?

Ovidiu Anton: Profesionalism, abordări exclusive şi multă inspiraţie. Aş zice că este tot ceea ce putem garanta că oferim. Sigur, ţinând cont de imaginea pe care o are astăzi presa este enorm! Nu ne vom feri să spunem lucrurilor pe nume, chiar dacă asta nu convine tuturor – poate, câteodată, nici cititorilor noştri. De asemenea, nu veţi vedea abordări mondene, menite să aducă orice fel de cititori şi cu orice preţ. În schimb, veţi găsi în paginile revistei analize care vă vor ajuta să înţelegeţi culisele economiei, atât pe plan local, cât şi global, veţi citi articole atent documentate care vă vor ajuta să luaţi cele mai bune decizii cu privire la investiţii şi veţi cunoaşte o mulţime de antreprenori care îşi vor prezenta reţetele lor de business şi vor oferi sfaturi valoroase. Iar garanţia că ceea ce promitem vom şi oferi este tocmai renumele şi reputaţia jurnaliştilor din echipa Income Magazine.

 

Jurnalul: De ce print şi de ce apariţie săptămânală?

Ovidiu Anton: Locul unei reviste care are profilul nostru este pe print. Oricât de mult a crescut digitalul, atunci când citeşti lucruri serioase, la care trebuie să fii atent pentru a le înţelege, te ajută mult mai mult să ai aceste texte în mână, pe hârtie, cu elemente ordonate frumos şi logic. De asemenea, veţi descoperi în paginile revistei multe poveşti antreprenoriale, cu o scriitură fluidă şi cu un stil ce se apropie mult de cel beletristic. Cu mai bine de un deceniu  în urmă, toată lumea credea că ebookul şi tableta vor înlocui repede cartea. Nu este cazul, avansul cărţilor în format electronic fiind minuscul în comparaţie cu toată dezvoltarea tehnologică la care suntem martori. Cu alte cuvinte, avem toate motivele să credem în viitorul tiparului, fie că este vorba de carte, fie că ne gândim la presă. Sunt prea multe legături între aceste domenii şi a rămas încă un public mare pentru care bucuria lecturii nu poate fi înlocuită cu nimic altceva. 

Apărem în fiecare săptămână pentru a nu se pierde din relevanţa numeroaselor analize pe care le avem. Nu va fi o bătălie pe ştiri, dar oamenii nu au timp de pierdut, trebuie să înţeleagă repede ce se întâmplă şi de ce. Prin urmare, frecvenţa ne ajută să ne păstrăm elementul de actualitate, dar ne şi garantează că avem timpul necesar pentru a trata fiecare subiect cu atenţie şi profesionalism.

 

Jurnalul: Cum se diferenţiază Income Magazine faţă de celelalte reviste de business de pe piaţă?

Ovidiu Anton: În primul rând, nu ştiu dacă e bine să ne diferenţiem. Ideal este să existe un standard de profesionalism – iar, din fericire, pe această nişă este la un nivel acceptabil – pe care toată lumea să îl accepte şi să îl îndeplinească. După părerea mea, concurenţa a fost prost înţeleasă în industria media şi, în loc să ne ajute la progres, a oprit-o din evoluţie. Ce vreau să spun este că acum trebuie să ne susţinem pentru a reface prestigiul presei tipărite – practic, aici e nevoie de a lucra împreună pentru a reconstrui o piaţă, pentru a recâştiga încrederea publicului şi, apoi, pentru a atrage publicitarii. Revenind la întrebare, noi am strâns o echipă redutabilă de profesionişti şi, pe lângă susţinerea trustului Intact, acesta este probabil principalul nostru avantaj competitiv. 

Subiecte în articol: analize business income magazine
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri