Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, emisiunea Mireasa. Direct din culise, difuzată ieri în intervalul 13.00-13.30, s-a clasat pe locul patru în topul televiziunilor din România, înregistrând, la nivelul publicului feminin cu vârste cuprinse între 21 şi 54 de ani 5.7% cota de piaţă şi 0.5 puncte de rating.
Emisiunea Viaţa fără filtru, prezentată de Mădălin Ionescu, de luni până vineri, de la ora 13.30, s-a clasat şi ea, tot ieri, tot pe locul patru în topul preferințelor telespectatorilor, la nivelul aceluiaşi public programul înregistrând o medie de 5% cotă de piață şi 0.5 puncte de rating. Dezvăluirile exclusive ale Anamariei Prodan, dar și informațiile în premieră oferite de un controversat om de afaceri despre situația financiară a lui Laurențiu Reghecampf au ținut publicul telespectator aproape de micile ecrane. De altfel, emisiunea Viaţa fără filtru descrie un trend ascendent, în luna octombrie înregistrând o creştere a cotei de piață +67% față de luna lansării.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-ul Femei 21-54 Urban |
|
Perioada 17 octombrie 2024 |
|