Compania Bosch a înregistrat vânzări consolidate de circa 2,2 miliarde de lei, respectiv 448 milioane de euro, pe piața românească în anul 2020, cu 3% mai mari față de anul anterior.
Vânzările nete au fost de 6,8 miliarde de lei, adică 1,4 miliarde de euro, inclusiv vânzările companiilor neconsolidate şi livrările interne către companii afiliate, care au rămas la un nivel similar cu cel al perioadei precedente.
Totodată, societatea a investit 487 de milioane de lei, respectiv 100 de milioane de euro, în Româniia pentru dezvoltarea unităţilor de producţie pentru soluţii de mobilitate din Cluj şi Blaj.
Fabrica de componente auto electronice din localitatea Jucu, judeţul Cluj, şi-a mărit capacitatea de producţie şi depozitare, datorită unei investiții de 85 de milioane de euro în 2020. Și fabrica din Blaj a deschis propriul Centru Medical Bosch, în colaborare cu furnizorul de servicii medicale Elisa Med. Este prima unitate medicală Bosch din România care oferă servicii de sănătate, cu o suprafaţă de 600 de metri pătraţi.
În perioada 2021 - 2024, Bosch vrea să aloce un miliard de euro în tehnologia celulelor de carburant și vrea să reducă emisiile de CO2 până în 2030, cu 15% faţă de nivelul din 2018.
Grupul Bosch este un lider global în furnizarea de tehnologii şi servicii. Are 395.000 de angajaţi în întreaga lume şi vânzări de 71,5 miliarde de euro în 2020.