Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Care sunt avantajele oferite de marketingul online?

Care sunt avantajele oferite de marketingul online?

Ești și tu interesat de marketing online? Compania pe care o deții are nevoie de o strategie eficientă?

Ai nevoie de servicii de optimizare SEO care să se poată plia pe obiectivele tale de business și pe nevoile tale? În cele ce urmează îți vom spune tot ce trebuie să știi legat de acest subiect.

Care sunt avantajele oferite de marketingul online?

 

O strategie de marketing online la costuri reduse și de lungă durată îți permite să beneficiezi de mai multe avantaje:

  • Dezvoltarea unei activități pe o piață din ce în ce mai mare: datoriă noilor tehnologii (rețele sociale, plăți online, dematerializare, sistem de livrări, etc), este acum posibil să atragi un număr mare de clienți potențiali de la celălalt capăt al lumii;
  • Te ajută să țintești cu mai mare ușurință un anumit public datorită bazelor de date ale unor contacte directe: curier electronic (email). Este posibil să definim cu exactitate profilul tip al clientului pentru a adapta cu mai mare eficiență argumentul comercial;
  • Reducerea costurilor: publicitatea online este mai accesibilă ca preț decât promovarea care folosește suporturi tradiționale. Integralitatea demersurilor de marketing poate fi realizată online la un preț cu adevărat scăzut;
  • Economie de timp: viteza de execuție a curierului electronic, reactivitatea contactelor permit evitarea traseelor lungi cu mașina sau timpul de așteptare;

Marketingul onine este important deoarece ești acolo unde sunt și utilizatorii tăi în mod frecvent. Online cu alte cuvinte. Tot mai mulți utilizatori fac o căutare online înainte de a achiziționa un produs sau un serviciu. Chiar dacă volumul total al vânzărilor online este încă mai mic în comparație cu ceea ce se petrece propriu-zis în magazine, creșterea acestuia este impresionantă pe an ce trece. Nu există în ziua de azi o persoană care să nu interacționeze cu mediul online: citesc știri pe telefon, sunt activi pe rețelele sociale. Trebuie doar să găsești canalele pe care le frecventează.

Care sunt inconvenientele oferite de marketingul online?

 

Promovarea online vine și cu unele riscuri. Marketingul online trebuie considerat drept o parghie de dezvoltare. Companiile mai mici nu pot conta doar pe campaniile publicitare online pentru a avea trafic. Din moment ce nu prezintă un proiect sau un produs revoluționar, concurența riscă să fie dură. Iată de ce start-up-urile sunt mai concentrate in ziua de azi, nu numai în ceea ce privește căutarea unui nou produs ci și în privința modalității de a consuma produsele și serviciile deja existente.

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri