Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Cum ajută social media să îți crești afacerea în 2024

Cum ajută social media să îți crești afacerea în 2024

Social media este o modalitate eficientă de a ajunge la publicul țintă, de a obține feedback util și de a-ți populariza rapid marca. Dacă încă nu ai reușit să folosești acest instrument puternic, pierzi oportunități unice și le dai un avans concurenților tăi.

Încă nu ești sigur de importanța social media pentru dezvoltarea brandului? În acest articol, vei afla despre motivele pentru care afacerile au nevoie de social media. În plus, vei descoperi despre particularitățile promovării prin social media dar și alte informații utile.

Afaceri moderne în rețelele sociale: avantajele prezenței

Atât companiile mari, cât și cele mici pot folosi platformele de social media pentru a atinge diferite obiective. Printre beneficiile promovării pe rețelele sociale cu ajutorul la servicii social media marketing se numără creșterea notorietății mărcii, atragerea de potențiali clienți, cercetarea pieței și a concurenței etc. Având în vedere că toate platformele sunt gratuite, ar fi surprinzător să nu profiți de o astfel de oportunitate prin multitudinea de servicii social media!

Ce avantaje oferă social media pentru afacerea ta?

În 2024, îți poți crește afacerea pe social media prin:

  • Comunicare rapidă și ușoară cu clienții

Indiferent de nișa în care lucrezi, accentul se pune întotdeauna pe client. Există clienți - există cerere - există vânzări. Cu o prezență pe rețelele de socializare prin colaborare cu agenția de social media specializată, poți primi recenzii negative în timp util și poți gestiona reclamațiile. De asemenea, poți crea valoare suplimentară pentru clienți prin conținut - videoclipuri informative, postări captivante sau oferte unice. Astfel de interacțiuni îți îmbunătățesc raza de acțiune, cea ce atrage clienții și crește vânzările;

  • Creșterea notorietății mărcii

O simplă postare pe platformele media are un potențial uriaș de a ajunge la mii de oameni. Secretul constă, din nou, într-o abordare integrată și în interacțiunea cu utilizatorul. Te poate ajuta în acest sens o agenție de digital marketing;

  • Promovarea conținutului

Folosește social media pentru a direcționa traficul către postările de pe blog, partajează actualizări de gamă și distribuie videoclipuri. Prin serviciile de promovare online, nu numai că atragi trafic suplimentar pe site-ul tău, dar împărtășești utilizatorilor conținut valoros pe care aceștia l-ar fi putut rata;

  • Generarea de lead-uri și creșterea conversiilor

Crearea unei prezențe eficiente în social media nu numai că te ajută să te conectezi cu publicul existent, dar te ajută și să atragi noi clienți potențiali. Majoritatea platformelor moderne oferă toate funcțiile necesare: de exemplu, poți adăuga linkuri către resurse terțe în antetul profilului Instagram. Aceasta poate fi o pagină a magazinului tău online, un link către un cod promoțional sau oferte speciale.

Asigură-te că utilizatorul înțelege ce acțiune te aștepți să întreprindă și cum anume trebuie să o facă;

  • Colaborarea cu influencerii

Marketingul influencerilor devine una dintre cele mai eficiente modalități de a ajunge la potențialii clienți. Centrându-și activitățile de marketing în jurul influencerilor care au un impact asupra pieței lor țintă de consumatori, mărcile pot transmite un mesaj mai "autentic", mult mai eficient decât metodele tradiționale de publicitate. Astfel, marketingul cu influenceri va crește foarte mult gradul de conștientizare a mărcii și va stimula vânzările;

  • Îmbunătățirea clasamentului în motoarele de căutare

Google iubește conținutul de înaltă calitate care conține cuvinte cheie relevante și linkuri de înaltă calitate. Un site web care conține linkuri către conținut din rețelele sociale va primi un vot de încredere din partea motorului de căutare. De asemenea, este important să urmărești actualitatea conținutului la care faci referire, precum și să acorzi atenție corespondenței textului ancora cu linkul. Dacă nu știi cum, agenția de social media o poate face pentru tine;

  • Formarea loialității față de brand

Când interacționezi cu utilizatorii pe diferite platforme, stabilești o legătură și o înțelegere reciprocă cu ei. Îți petreci timpul pentru a oferi abonaților informații utile, pentru a-i ajuta să rezolve o problemă sau pentru a-i distra, fără a cere nimic în schimb. Aceasta arată clientului că îl valorizezi nu doar ca sursă de venit, ci mai ales ca om. Utilizatorii vor înțelege că brandul se preocupă de ei, ceea ce este foarte important pe piața competitivă de astăzi;

  • Creșterea vânzărilor

Conform statisticilor, 70% dintre marketeri atrag clienți prin Facebook. Poți influența decizia clienților de a cumpăra în multe puncte de interacțiune: de la publicitatea pe facebook la mesaje informative până la răspunsuri la întrebări și soluționarea problemelor în momentul efectuării unei achiziții.

Una dintre cele mai comune metode de stimulare a vânzărilor este să împărtășești cupoane, coduri promoționale și reduceri pentru cumpărături. Dezvoltă un cod de cupon separat pentru diferite platforme pentru a urmări eficiența fiecărui canal.

Așadar, dacă afacerea ta nu se află pe rețelele de socializare, pierzi șansa de a ajunge la un număr mare de potențiali clienți. În același timp, prezența pe rețelele de socializare trebuie să fie echilibrată, calculată și cuprinzătoare. Consolidează-ți prezența pe platformele pe care publicul tău țintă le utilizează cel mai des. Ai încredere în social media și obține rezultatele de care ai nevoie!

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri