Cum procedăm în cazul în care avem o factură greșită
"Primul pas este să notificăm furnizorul, să-i cerem să ne pună la dispoziție metrologia contorului, să vedem exact care este indexul. Și, nu în ultimul rând, poate că cel mai important, este să vedem care a fost prețul pe care ni l-a aplicat", spune avocatul Adrian Cuculis, pentru Antena3
După ce este notificat, furnizorul trebuie anunțate de autoritățile competente. În cazul în care situația nu poate fi rezolvată prin intermediul furnizorului, există 2 instituții la care putem apela. Prima este ANRE, aici pot veni atât persoanele fizice, cât și cele juridice.
A doua instituție este ANPC, unde pot veni doar persoane fizice. Conform reprezentanților, încă sunt mii de solicitări la ANPC, de aceea este foarte important să ne asigurăm că am vorbit cu furnizorul înainte.
Consumatorii care au facturi greșite pot evita plata acestora în momentul în care se adresează ANRE. În cazul în care nu putem rezolva problema prin intermediul pașilor descriși, ne putem adresa unei instanțe de judecată.