Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Lista de prețuri Google Workspace - cât costă popularul serviciu în varianta pentru companii?

Lista de prețuri Google Workspace - cât costă popularul serviciu în varianta pentru companii?

Google Workspace este o platformă de aplicații cloud, destinată utilizatorilor business, disponibilă în patru planuri diferite de abonare. Este un set de instrumente, dedicat în special afacerilor digitale, care reunește toate aplicațiile de creare, comunicare și colaborare necesare unui flux de lucru productiv și eficient.

Câteva dintre nume sigur o să-ți sune cunoscut, dar care sunt cele mai importante aplicații din pachetul Workspace? Indiferent de abonamentul ales, utilizatorii au acces la aplicații pentru comunicare precum Gmail, Chat și Meet, aplicații de organizare precum Keep și Calendar, stocare de fișiere în Drive și creare de documente precum Docs, Sheets, Slides, Forms, Site și Jamboard. 

Edițiile Google Workspace și disponibilitatea lor pentru companii

Cu patru tipuri de abonamente business, suita Workspace targetează nevoile companiilor care lucrează și inovează în cloud, remote, într-un ritm alert

Vorbim aici despre pachetele Business cu edițiile Starter, Standard și Plus, dedicate companiilor care au până în 300 de utilizatori, urmate de ediția Enterprise care împinge limitele cloud-ului mai departe. 

În absolut toate pachetele Business și Enterprise, compania ta va avea următoarele beneficii:

  • Conturi Gmail cu domeniu propriu sub forma nume@companiata.ro
  • Pachet de aplicații de productivitate: Google Docs, Sheets, Slides, Forms și notițe Keep
  • Google Calendar
  • Mesagerie scrisă Google Chat
  • Apeluri video Google Meet
  • Spațiu de stocare în cloud cu Google Drive
  • Consolă administrativă pentru setări de securitate și gestionarea licențelor și a conturilor de utilizator.

Care sunt costurile planurilor Google Workspace business?

Cu variații de la maxim 100 de participanți într-o videoconferință și 30 GB spațiu de stocare în cloud per utilizator și până la 500 de participanți simultan într-o videoconferință și spațiu nelimitat de stocare, descoperă mai jos costurile fiecărui plan Google Workspace oferit de FOTC pentru a decide cu care pachet să începi. 

Google Workspace Business Starter

Preț intermediat de FOTC, partener oficial Google Cloud: 5,4 USD/lună net per utilizator

Preț standard cu Google: 6 USD 

Cele mai importante caracteristici ale acestui abonament:

  • Posibilitatea de a crea adrese de e-mail cu domeniul propriu companiei
  • 30 GB spațiu în cloud per utilizator
  • Până la 100 participanți simultan într-o videoconferință Meet
  • Control și management de siguranță

Google Workspace Business Standard

Preț intermediat de FOTC: 10,8 USD/lună net per utilizator

Preț standard cu Google: 12 USD 

Cele mai importante caracteristici ale acestui abonament:

  • Posibilitatea de a crea adrese de e-mail cu domeniul propriu companiei
  • 2 TB spațiu în cloud per utilizator
  • Până la 150 participanți simultan într-o videoconferință Meet, plus posibilitatea de a înregistra ședințele și opțiuni de gestionare a zgomotului de fundal
  • Control și management de siguranță

Google Workspace Business Plus

Preț intermediat de FOTC: 16,2 USD/lună net per utilizator

Preț standard cu Google: 18 USD 

Cele mai importante caracteristici ale acestui abonament:

  • Posibilitatea de a crea adrese de e-mail cu domeniul propriu companiei, plus colectare de date în Vault
  • 5 TB spațiu în cloud per utilizator
  • Până la 500 participanți simultan într-o videoconferință Meet, plus posibilitatea de a înregistra ședințele, opțiuni de gestionare a zgomotului de fundal și liste de prezență
  • Control și management de siguranță, inclusiv Vault și controlul punctelor de acces

Google Workspace Enterprise

Pentru acest tip de plan și subdiviziunile sale Essentials, Standard și Plus, prețul se stabilește individual.

Cele mai importante caracteristici ale acestui abonament:

  • Posibilitatea de a crea adrese de e-mail cu domeniul propriu companiei, plus eDiscovery, retenție, criptare S/MIME
  • Stocarea datelor în Vault
  • 5 TB spațiu în cloud per utilizator, extensibil la cerere
  • Până la 500 participanți simultan într-o videoconferință Meet, plus posibilitatea de a înregistra ședințele, opțiuni de gestionare a zgomotului de fundal, liste de prezență și transmisiuni live în cadrul organizației
  • Opțiuni avansate de administrare, securitate și conformitate (inclusiv Vault, DLP, regiuni de date și controlul punctelor de acces)

Pentru companiile care necesită mai mult de 300 de licențe și funcții extinse există edițiile menționate mai sus Google Workspace Enterprise. Acest tip de plan este disponibil în același timp organizațiilor și companiilor mai mici, dar care au nevoie să acceseze funcțiile avansate Enterprise. Dacă dorești o ofertă de preț personalizată pentru planul Enterprise, contactează partenerul premium Google în România, FOTC.

Google Workspace în varianta gratuită

Toate prețurile menționate mai sus se referă strict companiilor care contractează plătit suita Workspace. Cu toate acestea, pachetul de aplicații poate fi folosit gratuit de către instituții de învățământ sau organizații nonguvernamentale.

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri