Jurnalul.ro Timp liber Poftiți la muncă! Antena 1, lider pe segmentul Naţional cu ultima ediție a emisiunii din acest sezon

Poftiți la muncă! Antena 1, lider pe segmentul Naţional cu ultima ediție a emisiunii din acest sezon

Nea Mărin și gașca veselă din ultima ediție a emisiunii ”Poftiți la muncă” din acest sezon i-au ținut pe telespectatorii Antena 1 de toate vârstele în fața micilor ecrane de la ora 20:31 la ora 22:50.

Aceștia s-au distrat urmărindu-i pe Adriana Bahmuțeanu, Daniela Crudu, Rona Hartner, Giani Kiriță și Liviu Vârciu muncind împreună cu Nea Mărin la circ, la Eforie.

Astfel că, pe segmentul de populație National, în intervalul de timp menționat, Antena 1 a ocupat locul I cu o audiență de 8.7 puncte și o cotă de piață de 18,1%, iar ProTV și Kanal D au ocupat locurile II și III cu o audiență de 8.2, respectiv 7 puncte de rating și cote de piață de 17,1% și 14,6%.

Mai mult decât atât, în Minutul de aur de la ora 20:52, Antena 1 a cel mai urmărit post de televiziune pe toate cele trei targeturi de audiență.

Pe segmentul de populație cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani din mediul urban Antena 1 a ocupat locul I cu un vârf de audiență de 10.7 puncte (coordonate pe care ProTV și Kanal D au atins 8.7 și 4.3 puncte de rating), iar pe Urban All Antena 1 a atins 9.8 puncte de audiență (ProTV și Kanal D - 6.5, respectiv 7.7 puncte de rating).

CLICK PE POZĂ, PENTRU GALERIE FOTO

Nu în ultimul și pe segmentul de populație de toate vârstele din mediul urban și rural (National), Antena 1 a fost lider cu 11.6 puncte de rating, coordonate pe care ProTV si Kanal D au înregistrat cifre de rating de 7.3 și 7.7 puncte.

Din acest segment de populație, la Antena 1 se uitau la ora 20:52 nu mai puțin de 2.077.000 de telespectatori care urmăreau aventurile lui Nea Mărin, în timp ce la ProTV și Kanal D, în același minut se uitau 1.303.000, respectiv 1.385.000 de telespectatori de toate vârstele din România.

 

 

Sursa:Kantar Media

Copyright:ARMADATA S.R.L.

Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group

Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban, All urban si National

Perioada: 3 ianuarie 2017

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri