Tranzacțiile de Black Friday au ajuns la 411.365 până la ora 14.00, cu 31,75% mai multe raportat la aceeaşi oră din 2020, arată datele PayU România. Valoarea medie a coşului de cumpărături este de 610 lei, iar pentru cumpărăturile achiziţionate în rate de 1.003 lei.
Au fost înregistrate 269.491 de tranzacţii achiziţionate prin plata cu un singur click, cu 62% peste anul anterior, decât în anul precedent. Totalul volumelor tranzacţionate s-a situat la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% peste ediţia din 2020. Dintre acestea, 119,86 milioane de lei sunt plată cu un singur click.
Minutul de aur s-a înregistrat la ora 8:00 şi a rămas la 3.563 de tranzacţii,. Numărul mediu de tranzacţii pe minut aeste de 532, cu 35% mai mare decât în 2020.
În topul statelor care au cumpărat din România sunt Marea Britanie, Ucraina şi SUA.
Pe primul loc s-a aflat secotrul eTai cu tranzacții de 62.681 lei, urmat de IT&C, cu 57.409 lei.
ȘTIRE INIȚIALĂ În cadrul campaniei Black Friday 2021 media coșului de cumpărături a fost, astăzi, de 322 de lei în primele 30 de minute de la start. Numărul mediu de tranzacţii a fost de 14 achiziții pe minut, arată datele procesatorului de plăţi online PayU. Campania de reduceri Black Friday are loc oficial pe 12 noiembrie.
La ora 7:30, volumul total al tranzacţiilor se ridica la 1,99 milioane de lei, cu 72,08% mai mic faţă de 2020. Numărul total de tranzacţii a fost de 5.273, cu 40% sub 2020. Coşul mediu de cumpărături la plata în rate a fost de 654 de lei.
Plata cu un singur click înregistra 663.460 de lei, cu 151,67% peste anul precedent, iar totalul acestor tranzacţii a fost de 2.313, de cinci ori mai multe.
Totodată, 70% dintre magazinele online nu sunt pregătite pentru a face faţă creşterilor de trafic de Black Friday.
Peste 50% dintre românii cu vârste între 18 şi 65 de ani au declarat că vor să cumpere cel puţin un produs, cei mai mulți având între 18 - 34 de ani, potrivit unui studiu telefonic realizat între 22 - 28 octombrie de Kantar România.
Dintre aceştia, 64,6% vor să cumpere online, iar bugetul alocat este de sub 1.000 de lei.
Celeele mai căutate produse sunt: electrocasnice mici, haine, televizoare, telefoane mobile, frigidere, încălţăminte, maşini de spălat, home & deco, laptopuri, cosmetice şi aragazuri.