Ben Southall, un britanic de 34 de ani din Petersfield (Hampshire), a fost singurul din 34.000 de aspiranţi, din 200 de ţări, la cel mai bun loc de muncă din lume, plătit cu 150.000 de dolari pe o perioadă de lucru de numai şase luni.
Ben, un colector de fonduri pentru asociaţiile de caritate, a devenit astfel administratorul micuţei insule australiene Hamilton, din arhipelagul coralier Queensland, considerat un paradis turistic, a cărui cifră de afaceri, ca de altfel tot sectorul turistic australian, a scăzut mult însă din cauza crizei financiare, scrie BBC în ediţia electronică. Ben intrase în finală cu alţi 16 concurenţi, însă performanţele lui la înot au făcut diferenţa. Selecţia concurenţilor a fost foarte severă, ei fiind supuşi la tot felul de teste.
Ben va intra în pâine de la 1 iulie. El va locui singur pe Hamilton Island, într-o vilă cu piscină situată pe plajă, de unde va observa întregul Great Barrier Reef. Timp de şase luni, el va hrăni peştii, va curăţa piscina, va vizita insulele din arhipelag, unde va sta de vorbă cu localnicii şi, în fiecare zi, va transmite autorităţilor turismului din Queensland prezentări şi alte materiale cu caracter turistic, precum şi fotografii şi filme video, pe care le va posta şi pe blog şi le va trimite mai multor publicaţii.
SIMŢUL AVENTURII
"Îmi place să descopăr locuri noi", spunea Ben în prezentarea video "hiperkinetică", de un minut, pe care a trimis-o comisiei o dată cu înscrierea la concursul pentru fabulosul job. "Anul trecut, am înconjurat Africa, am traversat deşerturi, am escalat munţii, am participat la maraton, am făcut bungee jump, ciclism montan şi scufundări, aproape peste tot, pentru că, practic, sunt ca un peşte. Aa, şi am mers călare chiar şi pe struţ", a mai povestit Ben în filmuleţul pentru preselecţie.
INVESTIŢIE CU RISC
Concursul pentru obţinerea celui mai bine plătit loc de muncă din lume a suscitat interes pe tot globul. Campania publicitară a costat aproximativ 150 de milioane de dolari, însă acum iniţiatorii ei au devenit sceptici în ce priveşte recuperarea investiţiei. "Asta e o întrebare de un milion de dolari", a afirmat preşedintele Tourism Queensland, Anthony Hayes, care a sponsorizat acţiunea. "Sincer vorbind, poţi să bagi 150 de milioane de dolari în publicitate, dar dacă asta nu îţi va genera profit, înseamnă că ţi-ai pierdut timpul cu o poveste drăguţă", a adăugat Hayes. Campania publicitară a fost gândită pentru o perioadă de un an şi jumătate, pentru a atrage cât mai mulţi turişti în aproximativ 600 de insule de corali din Great Barrier.
Citește pe Antena3.ro