Astfel, conform datelor oferite de Kantar Media, pe publicul din mediul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, Antena 1 a înregistrat în medie, în intervalul 19:59 – 22:27, 9.5 puncte de rating şi 28.8% cota de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã de Pro Tv cu 7.9 puncte de rating şi 23.8% cota de piaţã. Și la mediul urban, a doua parte a seriei Singur acasă a fost prima opţiune a telespectatorilor, înregistrând 9.9 puncte de rating şi 22.3% cotã de piaţã. Poziţia secundã a fost ocupatã şi de această dată de Pro TV, cu 9.3 puncte de rating şi 20.9% cota de piaţă. Şi la nivel naţional, Singur acasă s-a impus ca lider de audienţă, cu 11.3 puncte de rating şi 24.1% cota de piaţă, fiind urmat tot de Pro TV, cu 10.3 puncte de rating şi 22% cota de piaţă.
Cu mesajul „Hai, România, să declanşăm magia!”, Antena 1 va continua sâmbătă, 18 decembrie de la 20:00, ultima parte a celei mai de succes comedii din toate timpurile. Povestea care uneşte generaţiile din România va aduce din nou zâmbetul pe chip şi bucuria în inimă, la Antena 1.
Sursa:Kantar Media |
|
Copyright:ARMADATA S.R.L. |
|
Date prelucrate de catre departamentul Research Antena Group |
|
Analiza este facuta pe target-urile 18-49 Urban si National |
|
Perioada 11 decembrie 2021 |