Jurnalul.ro Fun Barbie promovează diversitatea. Celebra păpușă, lansată în trei noi versiuni, inclusiv în varianta „curvy”

Barbie promovează diversitatea. Celebra păpușă, lansată în trei noi versiuni, inclusiv în varianta „curvy”

În curând, emblematica păpușă Barbie va avea un aspect mai realist față de cel cu care ne-a obișnuit.

Mattel a anunțat prin intermediul revistei TIME că Barbie va fi lansată în alte trei variante, pe care brandul le-a intitulat „petite”, „înaltă” (tall) și „cu forme” (curvy).

Păpușa va avea și 7 noi tonuri ale pielii, pentru a reprezenta etniile și rasele de pe întreg mapamondul.

„Introducând varietate în gamă, Barbie le oferă fetițelor posibilitatea de a alege dintre modele care reflectă mai lumea, așa cum o putem vedea în prezent”, au afirmat oficialii companiei.

Potrivit mashable.com, noile păpuși din gama Fashionistas sunt disponibile pentru pre-comandă pe site-ul oficial, în timp ce originala Barbie continuă să domine rafturile magazinelor de jucării.

Barbie a debutat în 1959, reprezentând fata tipică din California, dar care a atras atenția prin proporțiile sale ireale. Astfel, mai mult decât o păpușă, emblema companiei Mattel a fost asociată de-a lungul timpului cu ideea de „fals” (fake), concepție pe care departamentul de marketing a încercat să o schimbe.

Ca o reacție la toate aceste critici, Mattel s-a străduit să transforme păpușa, să o facă mai expansivă, pentru a putea ilustra mai multe aspecte ale feminității. Astfel, în 2012 s-a lansat linia „Pot să fiu președinte Barbie”, urmată de Barbie savantă și Barbie femeie de afaceri.
 

Subiecte în articol: barbie papusa diversitate
TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri