Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Ce este o agenție SEO și cu ce se ocupă? Recomandarea noastră de top!

Ce este o agenție SEO și cu ce se ocupă? Recomandarea noastră de top!

Dacă faci parte dintre numeroșii antreprenori digitalizați de la noi din țară, deținând un business online, și te afli în căutarea unor soluții cât mai viabile și eficiente de promovare a site-ului tău, atunci este foarte probabil să ți se fi recomandat cel puțin o dată colaborarea cu o agenție SEO.

Spunem „foarte probabil”, întrucât tehnica de promovare oferită de o astfel de agenție se poate preta în numeroase cazuri și domenii de activitate – fie că deții un site destinat comerțului electronic, fie unul de prezentare a ofertelor și serviciilor specifice, de pildă, unei clinici medicale sau agenții de turism. Cu atât mai mult cu cât site-ul firmei respective operează online programări și rezervări!

În plus, cazurile în care o persoană publică apelează la o agenție SEO pentru a-și îmbunătăți / „repara” reputația pe Internet sunt tot mai dese. Asemenea situații intră sub sfera Reputation Management, desemnând situațiile de criză a identității de brand personal.

Așadar, ce este o agenție SEO?

La nivel macro, este o entitate juridică, ce oferă clienților săi servicii de marketing digital (e-marketing). În sens restrâns, punctual, activitatea de nișă a agenției respective constă, mai precis, în servicii de optimizare a site-urilor pentru motoarele de căutare: Search Engine Optimization. Deci, vorbim de o echipă de specialiști, interdisciplinară, care prestează contra cost servicii de promovare online pentru brandurile interesate.

Search Engine Optimization presupune, mai exact, optimizarea site-urilor din punctul de vedere al conținutului, dar și tehnic, astfel încât acestea să devină mai vizibile în Google (cel mai mare și utilizat motor de căutare la scară largă). Devenind mai vizibile, ocupând poziții în cadrul primei pagini cu rezultate returnate de Google, aceste site-uri devin totodată mai „atractive” pentru utilizatorii de Internet, potențiali clienți.

Se presupune faptul că, cu cât vei ocupa o poziție mai înaltă în SERPs (Search Engine Results Pages), cu atât vei deveni mai relevant și de încredere pentru utilizator. Acesta, în funcție de interesele manifestate prin intermediul căutării Google efectuate, te va remarca drept brand sugerat (recomandat) de giganticul motor și cel mai probabil va accesa pagina respectivă – în vederea încheierii unei achiziții / tranzacții electronice.

Deci, prin Search Engine Optimization, o agentie SEO – iAgency, de pildă – te va ajuta să-ți crești progresiv brand awareness-ul, traficul organic și, implicit, rata de conversie (creșterea încasărilor).

Din punctul de vedere al conținutului, optimizarea se va realiza incluzând în comunicarea de marketing expresii și cuvinte cheie relevante pentru business-ul tău. Din punct de vedere tehnic, o agenție SEO te va ghida spre obținerea unui site user-friendly, cu un design atractiv, intuitiv și ușor de navigat de către utilizator, cu o viteză de încărcare corespunzătoare ș.a.m.d.

Așadar, SEO nu presupune doar copywriting, ci implică și anumiți strategi și specialiști tehnici care, prin colaborarea cu terțe entități, precum programatori / IT-iști, îți vor deveni adevărați parteneri în drumul tău către... vârful topului.

Sintetizând, iAgency.ro – recomandarea noastră de top – poate include activități și servicii integrate:

- consultanță și research SEO (research cuvinte cheie, audit, arhitectură);

- consultanță de business;

- optimizare tehnică a site-ului;

- optimizare on-page și off-page;

- copywriting (creare de conținut optimizat);

- web design (creare și mentenanță site responsive);

- campanii AdWords și PPC (combinate cu eforturile SEO);

- promovare Social Media (opțional) etc.

 

 

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri