Jurnalul.ro Bani şi Afaceri Economie Ce trebuie să știi despre SEO înainte de a opta pentru aceste servicii

Ce trebuie să știi despre SEO înainte de a opta pentru aceste servicii

Tocmai ți-ai lansat primul tău business în mediul online și, informându-te despre modurile în care ai putea beneficia de un număr mai mare de clienți, ai aflat despre optimizarea SEO. Ți s-a spus că acesta este un mod eficient de a-ți promova business-ul, așa că vrei să încerci și tu acest tip de promovare.

Dacă este și cazul tău, atunci acest articol îți va fi de ajutor pentru a afla mai multe informații despre SEO. Înainte de a începe colaborarea cu o companie ce oferă servicii de optimizare SEO, ar trebui să știi următoarele lucruri:

Ce înseamnă SEO

SEO reprezintă optimizarea pentru motoarele de căutare și presupune numeroase sarcini ce au rolul de a-ți construi un site prietenos atât cu motoarele de căutare cât mai ales cu utilizatorii, astfel încât Google și alte motoare de căutare să îl afișeze pe primele poziții în listele de rezultate generate de motoarele de căutare pentru anumite poziții.

Folosindu-te de potențialul pe care serviciile de optimizare SEO îl au, poți genera trafic organic care te va ajuta să ajungi la clienții de care ai nevoie pentru a scala afacerea și pentru a genera profit.

Cum funcționează SEO

Pentru a afla cum funcționează SEO, am decis să contactăm echipa de la WebCo Media, echipă ce oferă servicii în domeniul optimizării SEO. Iar informațiile pe care le-am primit vor fi împărtășite în rândurile următoare.

Optimizarea SEO a unui site web poate fi împărțită în trei mari categorii:

  • optimizarea off page;
  • optimizarea on page;
  • SEO tehnic.

Optimizarea off page are în vedere obținerea de recomandări din partea altor site-uri web relevante pentru nișa în care activezi. Recomandările sunt reprezentate de link-urile către site-ul tău de pe alte site-uri, oferindu-ți astfel credibilitate precum și o bună reputație în fața motoarelor de căutare.

Motoarele de căutare țin cont de toate aceste link-uri pe care site-ul afacerii tale le primește, oferindu-i o poziție superioară în listele de rezultate pentru anumite cuvinte cheie de interes pentru businessul tău.

Optimizarea on page vizează o serie de modificări și implementări importante pe site-ul tău web. În acest sens, un rol important îl au informațiile de pe site-ul tău, care trebuie să fie optimizate atât pentru vizitatori cât și pentru motoarele de căutare, astfel încât să conțină cuvintele cheie relevante business-ului tău dar și strategiile de marketing ce determină vizitatorii să cumpere produsele sau serviciile tale.

În ceea ce privește optimizarea tehnică a site-ului tău, aceasta face referire la aspecte precum viteza de încărcare a site-ului web, buna lui funcționare, securitatea și nu numai, aspecte pe care ar trebui să le lași în seama unor experți care prin cunoștințele deținute și experiența acumulată de-a lungul timpului vor rezolva problemele existente sau ulterioare.

Aceste trei ingrediente nu pot lipsi atunci când îți dorești o optimizare SEO ca la carte.

De ce să colaborezi cu o companie ce oferă servicii de optimizare SEO?

Sunt o mulțime de motive, iar în rândurile următoare ți le vom prezenta pe cele mai importante. Sigur te vei convinge și tu apoi că ai nevoie de promovare SEO!

Spre deosebire de promovarea PPC (Google Ads) , SEO oferă rezultate pe termen lung, chiar dacă acestea nu vor putea fi observate imediat după începerea campaniei de promovare. Este rentabil să investești în SEO deoarece îți oferă avantajul de a-ți consolida atât brandul afacerii cât și posibilitatea de a te situa în topul căutărilor organice pe anumite cuvinte cheie.

Este o investiție avantajoasă deoarece în urma unei strategii corecte vei obține poziții favorabile în motoarele de căutare ce îți vor aduce trafic organic chiar și atunci când nu mai investești în SEO.

Un alt avantaj al serviciilor oferite de către o companie din domeniul SEO ar fi suportul de specialitate, care te va scuti de investiții inutile precum și de alegerea unor direcții greșite. În acest fel îți poți utiliza timpul pentru managementul afacerii tale, iar echipa cu care colaborezi se va ocupa de actualizările și optimizările necesare pentru ca site-ul să fie mereu pregătit de schimbările din domeniu.

Prezența în primele rezultate pe care motoarele de căutare le oferă consolidează încrederea vizitatorilor în businessul tău, deoarece vor fi familiarizați cu el, întâlnindu-l adesea în urma căutărilor pe care le fac.

O bună optimizare SEO poate ajuta la obținerea unor costuri mai bune de promovare prin Google Ads, ceea ce reprezintă un alt motiv solid pentru a investi în SEO. Altfel spus, având poziții mai bune în căutările după anumite cuvinte cheie, scorul de calitate obținut în Google Ads va fi mai bun, influențând astfel costul per click.

Utilizând aceste informații despre SEO, este recomandat să faci acest pas către colaborarea cu o companie care oferă servicii de marketing online.

TOP articole pe Jurnalul.ro:
Parteneri