Emisiunea „Acces direct”, prezentată de Simona Gherghe, în fiecare zi, de luni până vineri, de la ora 17.00, la Antena 1, a fost cea mai urmărită producție de televiziune, în luna ianuarie 2018, la nivelul publicului din toată țara. Luna ianuarie a marcat, de asemenea, revenirea Simonei Gherghe, în postura de prezentatoare a emisiunii difuzate de Antena 1.
Așadar, în topul producțiilor TV difuzate de posturile generaliste în prima lună a anului, “Acces direct” se află pe primul loc, cu 9,8 puncte de rating și o cotă de piață de 23,6 %, fiind cea mai urmărită emisiune la nivel național. În medie, pe zi, producția a fost urmărită de 1.749.000 de români. Emisiunea prezentată de Simona Gherghe la Antena 1 este urmată în clasament de “Ce spun românii” (Pro Tv), cu 9,7 puncte de rating și o cotă de piață de 21 %, și “Exatlon România” (Kanal D), cu 9,2 puncte de rating și 18,6% cota de piață.
În intervalul de difuzare a emisiunii, între orele 17 și 19, “Acces direct” a fost lider de audiență, la nivel național, surclasând atât Știrile Pro TV de la ora 17, cât și producția de divertisment “Ce spun românii”. În intervalul comun cu Știrile Pro TV, “Acces direct” a înregistrat 8,3 puncte de rating și 21,7 cota de piață, în timp ce programul de știri de la postul concurent, Pro Tv, a înregistrat 7,8 puncte de rating și 20,6 cota de piață. De asemenea, pe intervalul comun cu emisiunea “Ce spun românii”, “Acces direct” a obținut 11,6 puncte de rating și 25,4 % cota de piață, în timp ce show-ul prezentat de Cabral a înregistrat 9,6 puncte de rating și 21,2 % cota de piață.
Sursa: Kantar Media
Copyright:ARMADATA SRL