Conducerea companiei precizează, într-un comunicat, că a pus la dispoziția salariaților toate posibilitățile financiare ale Companiei pentru evitarea acestui conflict colectiv de muncă.
„Compania a solicitat medierea, însă reprezentanții SLPR au refuzat acest lucru”, arată reprezentanții Poștei Române.
Aceștia precizează că Poșta va asigura distribuirea, conform tuturor prevederilor contractuale și legale, a trimiterilor și drepturilor sociale pentru toți clienții, iar o întârziere a acestora este exclusă.
„Precizăm că escaladarea conflictului de muncă este una artificială, iar Compania Națională
Compania precizează că „majoritatea covârșitoare, peste 80% dintre salariați, își va îndeplini atribuțiile de serviciu cu profesionalism, ca și până acum” și că „la conflictul colectiv de muncă au aderat, în scris, aproximativ 20% din angajații Companiei”.
„Vreau să îi asigur, în primul rând, pe toți cei peste 2 milioane de pensionari care primesc drepturile sociale prin intermediul Companiei Naționale
Compania arată că a luat toate măsurile necesare și va depune în continuare toate eforturile pentru a depăși acest conflict colectiv de muncă: „Acum ține doar de reprezentanții SLPR să ia cele mai bune decizii pentru angajații pe care îi reprezintă”.
(sursa: Mediafax)