Mențiunile precum "picnic", "karaoke" și "muzee" au crescut ca solicitări de întâlniri în profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani: "Întâlnirile clasice la cină în restaurante și chiar și alcoolul sunt scoase din discuție".
72% dintre utilizatori au declarat că beau doar ocazional sau chiar deloc la o întâlnire, arată analiza citată de dpa.
Potrivit evaluării pentru anul 2022, tinerii singuri acordă tot mai multă importanță atitudinilor sociale și politice. Potrivit companiei, subiecte precum schimbările climatice, costurile de încălzire, feminismul și sănătatea mintală s-au aflat printre primele 5 interese cel mai des menționate în acest an.
Potrivit Tinder, pentru aceste date au fost analizate toate profilurile utilizatorilor cu vârste cuprinse între 18 și 25 de ani. Această grupă de vârstă reprezintă principalul grup țintă al aplicației la nivel mondial. Ei reprezintă jumătate din totalul membrilor, a precizat o purtătoare de cuvânt.
Tinder a fost lansat în septembrie 2012. Aplicația a făcut din așa-numitul swipeing un fenomen de masă. Utilizatorii văd profiluri cu fotografii și informații din apropierea lor, iar dacă le place cineva, glisează spre dreapta, dacă nu le place cineva, glisează spre stânga. Dacă ambele persoane se plac, se creează o așa-numită potrivire.