x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Efectul crizei de cipuri

0
Autor: Tudorel Muşat 13 Aug 2021 - 19:00
Efectul crizei de cipuri


Criza de semiconductori din industria auto are efecte asupra pieței second-hand. Tranzacțiile cu mașini uzate din Marea Britanie au crescut cu 108,6% în trimestrul doi din acest an, ajungând la  2,1 milioane de unități. Luna aprilie a înregistrat o creștere de 307,4%, urmată de cele mai bune rezultate pentru mai și iunie de la începutul raportărilor. Cererea de vehicule electrice și hibrid plug-in a continuat să crească. Ambele categorii de tranzacții BEV și PHEV s-au triplat în trimestrul 2 (353,9%, respectiv 349,8%) la 10.903 și 16.202 unități. Mașinile pe benzină și motorină au reprezentat 96,4% din piața de mașini second-hand din trimestrul 2, cu 2.090.396 de unități. În plus, creșterea cererii în general a condus la o creștere a vânzărilor de mașini uzate mai vechi. Doar 12,7% din totalul vehiculelor vândute au avut o vechime de trei ani sau mai mică.


 

Serviciul de email marketing furnizat de